logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TIPA Awards 2017: Epson SC-P5000 najlepszą drukarką fotograficzną

  PR 21.04.2017, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Epson SureColor P5000 laureatem prestiżowej nagrody TIPA w kategorii  Najlepsza Drukarka Fotograficzna. Firma Epson została wyróżniona za wysokiej jakości, innowacyjny produkt do przetwarzania obrazu, dedykowany dla rynku fotograficznego


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tipa-awards-2017%3A-epson-sc-p5000-najlepsza-drukarka-fotograficzna,32232,artykul.html

Wydawcy i dziennikarze magazynów fotograficznych z całego świata wyróżnili produkt marki Epson w prestiżowym konkursie TIPA Awards 2017. Tegorocznym zwycięskim produktem marki Epson jest drukarka SureColor P5000, która zdobyła tytuł “Najlepszej Drukarki Fotograficznej”.

TIPA, czyli Stowarzyszenie Wydawców Prasy Fotograficznej i Wideo ocenia produkty wprowadzone na rynek w ciągu minionych 12 miesięcy na podstawie takich kryteriów, jak innowacja, wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, stylistyka i ergonomia, łatwość użycia oraz współczynnik cena-wydajność. Tegoroczne nagrody zostały przyznane przez reprezentantów 27. profesjonalnych, amatorskich i biznesowych czasopism z Azji, Australii, Europy, Północnej i Południowej  Ameryki wraz z delegacją Klubu Camera Journal Press z Japonii.

TIPA to jedna z największych i najbardziej wpływowych na świecie organizacji wydawców prasy poświęconej fotografii oraz przetwarzaniu obrazu. Zdobycie nagrody w tegorocznym konkursie oznacza, że od 1997 roku Epson otrzymał łącznie 38 nagród od Stowarzyszenia TIPA za technologie i produkty dedykowane tym dziedzinom, włączając w to drukarki atramentowe, tusze, skanery i projektory. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 16 czerwca 2017 roku w Tokio w Japonii.

Oto nota, jaką zwycięski produkt otrzymał ze strony TIPA:

17-calowa drukarka SC-P5000 do wydruków próbnych, reprodukcji dzieł sztuki i druku fotografii oferuje zestaw atramentów w 10. kolorach, głowicę drukującą PrecisionCore TFP oraz technologię Precision Dot. Drukarka wykorzystuje tylko wkłady atramentowe UltraChrome HDX o pojemności 200 ml, które zapewniają lepszą gamę kolorów oraz większą intensywność czerni, co wzmacnia trwałość druku w porównaniu do poprzednich modeli.

Drukarka oferuje udoskonaloną kontrolę statyczności i kurzu co oznacza mniejsze wymagania w zakresie konserwacji i większą wytrzymałość sprzętu. Głowica drukująca PrecisionCore jest wyposażona w 360 dysz na kolor dla większej szybkości druku i w technologię kropli o zmiennej wielkości z minimalną wielkością kropli wynoszącą 3,5 pl. Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 2,7 cala sprawia, że konfiguracja sprzętu i jego działanie są łatwe i przystępne.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764