logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tkaniny Apex Premium Easy Stick w ofercie Integart

  PR 10.07.2016, przeczytano 2870 razy
ilustracja

W ofercie firmy Integart pojawił się nowy ciekawy produkt należący do licznej rodziny produktów marki Apex Premium. Teraz obok canvasów, papierów i bannerów tekstylnych znajdziemy także wysokiej jakości tkaninę przeznaczoną do druku o nazwie Easy Stick, która z powodzeniem może pełnić także funkcję tapety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tkaniny-apex-premium-easy-stick-w-ofercie-integart,29242,artykul.html

Apex Premium Easy Stick to wyprodukowana na bazie poliestru tkanina samoprzylepna o stosunkowo dużej gramaturze 280. Do unikalnych cech produktu należy zaliczyć występowanie na spodniej warstwie kleju, który posiada zdolności sprzyjające repozycjonowaniu. Klej po usunięciu aplikacji nie pozostawia śladów na podłożu. Ten fakt docenią z pewnością aplikatorzy, ale także użytkownicy chcący raz na jakiś czas odkleić produkt i zaaplikować go w innym miejscu. Ponadto tkanina odporna jest na zagniecenia. Łatwo można doprowadzić ja do postaci pierwotnej (bez uszkodzenia powierzchni) i z niezmienioną siłą adhezji będzie przylegać ponownie do podłoża.

Tkanina Easy Stick może z powodzeniem zostać wykorzystana do produkcji mniejszych aplikacji do umieszczania na meblach, drzwiach czy jako pełnowymiarowa tapeta samoprzylepna aplikowana na ścianach. Doskonałym pomysłem jest zastosowanie produktu do produkcji kolorowych naklejek dla dzieci, które najmłodsi pokochają nie tylko za projekt graficzny, ale także za możliwość odklejenia i ponownego przyklejania. W połączeniu z zadrukiem w ekologicznej technologii HP Latex gotowe aplikacje z powodzeniem mogą pełnić swoje funkcje nie tylko w pokoikach dziecięcych, ale także miejscach użyteczności publicznej jak żłobki czy przedszkola.

Produkt dostępny jest w dwóch szerokościach: 1,27 m oraz 1,524 m w rolkach po 30mb.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764