logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tkaniny winylowe LG w Antalis

  PR 19.08.2006, przeczytano 3095 razy
ilustracjastrzałka
Antalis

Firma Antalis poszerzyła asortyment sektora Visual Communication o nowe materiały do druku solventowego – laminowane tkaniny winylowe BANNUX, produkowane przez koreański koncern LG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tkaniny-winylowe-lg-w-antalis,4329,artykul.html

Tkaniny te wykorzystywane są do produkcji reklam, które można sklasyfikować jako prace na nośniku elastycznym. Należą do nich popularne systemy wewnętrzne – typu roll-up i pop-up- ale także tzw. pająki, ścianki ekspozycyjne oraz wstęgi ransparenty. Równie często spotyka się tkaniny winylowe w reklamach podświetlanych oraz wyposażonych w mechanizm przewijania wstęgi bannera : te ostatnie znajdują zastosowanie m.in.
w media- mobile lub w reklamach wokół boisk sportowych.

Materiały LG Bannux w ofercie Antalis dostępne są w czterech wariantach.

  • LG Bannux 2200 – klasyczny niskogramaturowy frontlit, przeznaczony do jednostronnego zadruku, głównie z myślą o ekonomicznych reklamach wewnętrznych oraz systemów typu roll-up.

  • LG Bannux UMS – matowy materiał typu frontlit, gramatura powyżej 400g, do zadruków jednostronnych, bez przekładki.Dobra odporność mechaniczna, odporność na pleśń i promienie UV oraz dodatkowe uszlachetnienie FR – ogniowe., przeznaczenie do ekspozycji zewnętrznych jak również wewnętrznych

  • LG Bannux UGS – błyszczący banner typu frontlit, odpowiednik UGM tylko o błyszczącym wykończeniu powierzchni.

  • LG Bannux USB 14 – banner typu blockout o szlachetniejszej strukturze, przeznaczony do reklam wewnętrznych oraz zewnętrznych systemów ekspozycyjnych, transparentów, napinanych systemów identyfikacji wizualnej, plakatów reklamowych itp. Jedyny z czarną warstwą wewnątrz materiału blokującą prześwity. Może być zadrukowany dwustronnie. Strona „prawa” jest satynowo matowa, strona „lewa” jest bardziej błyszcząca. Materiał miękki, szlachetny w dotyku o zwartej konstrukcji.

    Źródło: Antalis


  • avatar użytkownika
    + + +

    Tekst opublikował użytkownik: antalis

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
    Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
    Kampania społeczna marki Ambition
    Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
    Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
    Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
    Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
    Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764