logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tkaniny winylowe LG w Antalis

  PR 19.08.2006, przeczytano 3878 razy
ilustracjastrzałka
Antalis

Firma Antalis poszerzyła asortyment sektora Visual Communication o nowe materiały do druku solventowego – laminowane tkaniny winylowe BANNUX, produkowane przez koreański koncern LG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tkaniny-winylowe-lg-w-antalis,4329,artykul.html

Tkaniny te wykorzystywane są do produkcji reklam, które można sklasyfikować jako prace na nośniku elastycznym. Należą do nich popularne systemy wewnętrzne – typu roll-up i pop-up- ale także tzw. pająki, ścianki ekspozycyjne oraz wstęgi ransparenty. Równie często spotyka się tkaniny winylowe w reklamach podświetlanych oraz wyposażonych w mechanizm przewijania wstęgi bannera : te ostatnie znajdują zastosowanie m.in.
w media- mobile lub w reklamach wokół boisk sportowych.

Materiały LG Bannux w ofercie Antalis dostępne są w czterech wariantach.

  • LG Bannux 2200 – klasyczny niskogramaturowy frontlit, przeznaczony do jednostronnego zadruku, głównie z myślą o ekonomicznych reklamach wewnętrznych oraz systemów typu roll-up.

  • LG Bannux UMS – matowy materiał typu frontlit, gramatura powyżej 400g, do zadruków jednostronnych, bez przekładki.Dobra odporność mechaniczna, odporność na pleśń i promienie UV oraz dodatkowe uszlachetnienie FR – ogniowe., przeznaczenie do ekspozycji zewnętrznych jak również wewnętrznych

  • LG Bannux UGS – błyszczący banner typu frontlit, odpowiednik UGM tylko o błyszczącym wykończeniu powierzchni.

  • LG Bannux USB 14 – banner typu blockout o szlachetniejszej strukturze, przeznaczony do reklam wewnętrznych oraz zewnętrznych systemów ekspozycyjnych, transparentów, napinanych systemów identyfikacji wizualnej, plakatów reklamowych itp. Jedyny z czarną warstwą wewnątrz materiału blokującą prześwity. Może być zadrukowany dwustronnie. Strona „prawa” jest satynowo matowa, strona „lewa” jest bardziej błyszcząca. Materiał miękki, szlachetny w dotyku o zwartej konstrukcji.

    Źródło: Antalis


  • avatar użytkownika
    + + +

    Tekst opublikował użytkownik: antalis

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
    Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
    Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
    PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
    „Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
    Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
    Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
    Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
    Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
    Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764