logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Tłusty Czwartek w Internecie

  PR 08.03.2018, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez agencję interaktywną Mint Media, we współpracy z Brand24, profesjonalnym narzędziem do monitoringu Internetu. Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu, której celem jest wsparcie w prowadzeniu komunikacji w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tlusty-czwartek-w-internecie,35709,artykul.html

Tłusto w mediach społecznościowych

Jak widać, najwięcej postów dotyczących pączków ukazało się na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Youtubie. W pierwszej 10-tce pojawiły się także strony kulinarne, co oznacza, że dzielenie się przepisami i pomysłami na przygotowanie pączków jest w tym okresie również na topie. Jak się okazuje, najczęściej treści związane z tym tematem umieszczają kobiety, a większość z nich ma zabarwienie pozytywne.

Rodzajów oferowanych pączków nie sposób zliczyć. W internetowych wzmiankach wygrała tradycja i najczęściej mówiono o tych z różą, lukrem, czy czekoladą. Bardzo wysoko znalazły się także bezglutenowe, które ostatnio są niezwykle popularne.

Jak ważny jest to dzień wiedzą przede wszystkim pracownicy cukierni, chociażby Cukierni Sowa. Dzięki skutecznym działaniom w mediach społecznościowych dotarli do amatorów pączków, a znając ich preferencje mogli zaoferować im takie słodkości, jakie lubią najbardziej.

Współpraca Mint Media i Brand24

To już kolejna taka współpraca Mint Media i Brand24 analizująca zachowania użytkowników Internetu. Poprzednio współpraca ta była doraźna, zrealizowali kilka udanych przedsięwzięć takich jak alert smogowy, czy pomóżpamiętać.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau.

Od lutego, obie firmy postawiły na intensywną współpracę. Jej celem jest wsparcie klientów w prowadzeniu komunikacji w Internecie. Dzięki temu, klienci agencji będą mogli stale monitorować  wypowiedzi użytkowników na temat marek, a także analizować zachowania i śledzić poszukiwania trendów konsumenckich. Tak dogłębna analiza ułatwi im stworzenie skutecznej strategii komunikacji marketingowej. Cały projekt to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów na każdym etapie ich działań w Internecie.

- Chcemy tworzyć wartość dodaną, którą obie strony będą mogły wykorzystać w codziennej pracy. W ramach naszego zespołu rozwijamy projekt, którego celem będzie dostarczanie klientom insightów konsumenckich. Wiemy, jak ważne jest odpowiednie dopasowanie działań content marketingowych do oczekiwań odbiorców, dlatego warto na bieżąco analizować ich potrzeby i oczekiwania. Przykładem takiej współpracy na linii klient-agencja jest poniższa infografika dot. tłustego czwartku przygotowana z Cukiernią Sowa. - mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.

Źródło: Mint Media, Brand24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764