logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TNT staje się Warner TV

  PR 18.10.2021, przeczytano 417 razy

23 października TNT w Polsce przechodzi oficjalny rebranding i staje się Warner TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tnt-staje-sie-warner-tv,393418,artykul.html

Ramówka Warner TV będzie zawierać jedne z najczęściej nagradzanych i uznanych filmów oraz seriali telewizyjnych, w tym takie tytuły jak trylogia „Władca Pierścieni”, „Mroczny Rycerz” i wiele innych. Klasyczne produkcje, jak „Strażnik Teksasu”, „Domek na prerii” czy seria filmów „Rocky”, które do tej pory były emitowane przez TNT, również będą pojawiać się w Warner TV.

Marion Rathmann, VP Entertainment Channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia, mówiła: - Rebranding TNT w Warner TV daje nam szansę na dotarcie do szerszej publiki. Korzystamy z wyjątkowej tradycji Warner Bros, oferując polskim fanom ramówkę z uwielbianymi przez nich produkcjami. Autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie są podstawą marki i gwarancją głębi filmów i seriali, które będą emitowane przez kanał. To one sprawią, że polscy odbiorcy będą mogli wybierać z bogatej oferty Warner TV.

W ramach rebrandingu 22 października ruszają również „Bitwy filmowe”, gdzie co tydzień widzowie mogą głosować na 1 z 2 zaproponowanych przez stację filmów, które zostaną wyemitowane na antenie. Akcja odbywa się na stronie konkursowej filmweb.pl/WarnerTV i daje polskim widzom szansę na udział w tworzeniu ramówki kanału. Zwycięski film pojawi się na antenie w każdy piątkowy wieczór.

Stacja wraz z SW Research przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzić nawyki polskich odbiorców. Na pytanie o powód, dla którego chcieliby ponownie obejrzeć dany tytuł, 40% wskazywało na emocje, które film wywołał podczas pierwszego seansu. Dzięki rebrandingowi oraz możliwościom z nim związanym, Warner TV zapewni widzom okazję do powrotu do ulubionych filmów i emocji towarzyszących pierwszemu seansowi danej produkcji.

Marka Warner TV jest już obecna we Francji, a od września również w regionie GAS. Rebranding, który ma miejsce w Polsce, równocześnie odbywa się w Rumunii.

Źródło: WarnerMedia

Dodatkowe informacje:

*Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1000 Polek i Polaków powyżej 18 roku życia, zgodnie z rozkładem płci, wieku i klasy wielkości miejscowości. Badanie przeprowadzone w dniach 28-29 września 2021 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764