logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

To jest Sport.pl – nowy program sportowy Gazeta.pl 

  PR 07.11.2024, przeczytano 179 razy
ilustracja

„To jest Sport.pl” to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/to-jest-sport.pl-%E2%80%93-nowy-program-sportowy-gazeta.pl%C2%A0,406388,artykul.html

„To jest Sport.pl” będzie emitowany w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl, na Sport.pl oraz na profilu Sport.pl na YouTube, a także w formie audio na platformie Spotify. Program nie będzie typowym przeglądem sportowych newsów – widzowie mogą liczyć na niesztampowe komentarze oraz pogłębione analizy, czasem zahaczające o tematy społeczne i polityczne, które wpływają na świat sportu. W każdym odcinku znajdą się także dynamiczne segmenty, takie jak losowanie tematów, rankingi, a czasem nawet felietony.

– Chcemy, żeby nasi widzowie oglądając „To jest Sport.pl”, poczuli się jak w gronie dobrych znajomych. Skracając dystans, zapraszamy ich do naszego świata, w którym znajdą nietuzinkowych ekspertów, dobrą zabawę i ciekawe spojrzenie na codzienne wydarzenia sportowe. Wszystko to zagwarantują redaktorzy Sport.pl oraz bezkompromisowy Piotr Żelazny i niegryzący się w język Jakub Kosecki – mówi Tomasz Pazdyk, wydawca „To jest Sport.pl”. 

Gospodarzami programu będą wymiennie redaktorzy Sport.pl: Dominik Wardzichowski, Kacper Sosnowski, Konrad Ferszter, Piotr Wesołowicz lub Dawid Szymczak, a stałymi ekspertami programu zostali znany dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były reprezentant Polski w piłkę nożną Jakub Kosecki. Tak doświadczone komentatorskie grono to gwarancja szczerych, często dosadnych komentarzy, które z pewnością zaangażują fanów sportu. Producentką programu jest Nina Cieślińska. 

– W programie „To jest Sport.pl” chcemy odejść od tradycyjnego pomeczowego studia, dziennikarzy w garniturach i skomplikowanych analiz. Najważniejsze będą emocje, a także kulisy wielkich wydarzeń sportowych, które w dzisiejszym świecie są coraz ważniejsze i pozwalają kibicom zajrzeć tam, gdzie na co dzień nie mają wstępu – mówi Dominik Wardzichowski, redaktor Sport.pl. 

Format nowego programu sportowego wpisuje się w strategię contentową Gazeta.pl, oferując odbiorcom i odbiorczyniom podobne podejście do analizy i komentowania rzeczywistości jak popularny cykl Gazeta.pl „Co to będzie”. To także kolejna – po serwisie Magazyn Sport.pl – propozycja z pogłębionymi, autorskimi treściami, stworzona z myślą o fanach sportu.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na okres świąteczno-noworoczny Netia przygotowała prezent dla abonentów swoich usług TV. Do 6 stycznia 2025 roku nawet 22 kanały telewizyjne zostały udostępnione bez dodatkowych opłat w tzw. oknie otwartym.
RMF FM wciąż z najwyższym udziałem w czasie słuchania
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem i zdecydowanie wyprzedza pozostałe ogólnopolskie stacje radiowe. Najnowsza fala badań Radio Track Kantar Polska pokazuje kolejny wzrost udziału w czasie słuchania RMF FM, który wynosi aż 29,2%. Jest on wyższy niż sumaryczny wynik trzech kolejnych w rankingu stacji ogólnopolskich.
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery wyprzedził konkurencję
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych.
Grupa RMF publikuje cenniki na styczeń i luty 2025r.
Grupa RMF nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera rynku radiowego w Polsce. Po trzech kwartałach 2024 roku udział w czasie słuchania wyniósł 34%, co daje Grupie przewagę o ponad 7 punktów procentowych nad konkurencją. Każdego dnia przynajmniej jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków1.
Krzysztof Romański zastępcą naczelnego trójmiejskiej „Wyborczej”
Od początku grudnia br. obowiązki zastępcy redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" w Trójmieście przejął Krzysztof Romański, związany z redakcją od blisko 10 lat. Zastąpił na tym stanowisku Michała Jamroża. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764