logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

To już koniec reklam Netii z Tomaszem Kotem

  PR 16.06.2011, przeczytano 2493 razy

Popularny aktor definitywnie znika z margetingowych planów telekomu. Choć telewizyjne spoty cieszyły się dużą popularnością, Netia woli postawić na promocję w internecie - zapowiada w rozmowie z Money.pl prezes operatora, Mirosław Godlewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/to-juz-koniec-reklam-netii-z-tomaszem-kotem,12722,artykul.html

Trzy miesiące po zmianie wizerunku Netia jest zadowolona z reakcji rynku i klientów. Nowa twarz telekomu kosztowała - jak ujawnia Godlewski - kilkaset tysięcy złotych. Nie ma w niej już jednak miejsca dla popularnego aktora, kojarzonego z reklamami firmy przez ostatnie lata.

- Zmiany należy wprowadzać, kiedy jest się na szczycie, kiedy nie wyczerpały się jeszcze impet i potencjał produktu. Niestety, bardzo często prace nad nową kampanią rozpoczynają się gdy wizerunek firmy jest już przestarzały. Wynika to ze zwykłego lenistwa i przyzwyczajenia - tłumaczy Mirosław Godlewski w rozmowie z Money.pl. - Spotkałem się z opinią, że jeszcze trochę reklam z Tomaszem Kotem i okaże się, że Netia to właśnie Tomasz Kot, a nie wartość sama w sobie.

Godlewski nie ukrywa, że decyzja o rozstaniu z aktorem wywołała zamieszanie w dziale marketingu firmy.

- Pracownicy złapali się za głowy. Wszystko było przecież poukładane, a każda kolejna odsłona Tomasza Kota wydawała się być skazana na sukces - przyzjane w Money.pl prezes Netii. - To jednak krótka droga do niebezpiecznego samozadowolenia i trochę jak z mięśniami - jeśli się ich nie używa, zaczynają słabnąć i zanikać

Nowa kampania Netii jest rozpisana - podobnie jak ta z Tomaszem Kotem - na kilka lat. Tym razem jednak głównym kanałem nie będzie telewizja, a internet.

- To ogólnoświatowy trend. W naszym przypadku szczególnie ważny, bo spójny z wizerunkiem, jaki budujemy. Trudno, by firma internetowa promowała się głównie na tradycyjnych nośnikach, bilbordach czy w prasie - mówi Money.pl Mirosław Godlewski. - Kampanie internetowe są dużo bardziej kreatywne i pomysłowe niż telewizyjne, a sposoby na promocję - nieograniczone.

Cały wywiad dostępny jest pod adresem
http://manager.money.pl/strategie/case_study/artykul/to;koniec;kota;w;reklamach;netii,77,0,850765.html

Źródło: Money.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era
Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne...
Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764