logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake

  PR 18.06.2024, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/to-sie-nie-kruszy---kampania-buleczek-mlecznych-dan-cake,404680,artykul.html

Kluczowym atrybutem produktu, komunikowanym w letniej odsłonie kampanii Bułeczek Mlecznych, jest jego skład (wysoka zawartość mleka) oraz fakt, że produkt ten nie kruszy się podczas jedzenia, dlatego sprawdzi się nie tylko jako baza rodzinnego śniadania czy słodka przekąska do szkoły czy pracy, jak było to komunikowane przez markę wcześniej, ale także przy innych okazjach i w różnych porach dnia.

W tej kampanii zdecydowaliśmy się na taktyczne podejście i wzmocnienie przekazu opartego o jeden z istotniejszych funkcjonalnych USP produktu, czyli fakt, że nasze Bułeczki Mleczne nie kruszą się podczas jedzenia. Postawiliśmy na dwa nowe konteksty użycia: wakacyjne podróże samochodem i środowisko graczy online. Stałe poszukiwanie wzrostów w parametrach rozpoznawalności marki, szczególnie w przypadku tak popularnego produktu, wymaga nieustannego eksplorowania perspektywicznych okazji konsumpcji i kierowanie komunikacji do węższych grup odbiorców – podkreśla Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

ilustracjastrzałka

Działania komunikacyjne kampanii realizowane są dwutorowo. Pierwszy ich kontekst stanowią rodzinne podróże samochodowe. Osoby wybierające się na wakacje lub wycieczki autem, a szczególnie rodzice z dziećmi, mają świadomość, jak problematyczne jest spożywanie posiłków podczas jazdy, czego dowodem są niechciane resztki i okruszki, które mimochodem lądują wewnątrz samochodu. Bułeczki Mleczne nie kruszą się podczas jedzenia, dlatego są idealnym rozwiązaniem na przekąskę podczas jazdy.

Naszym celem było rozwinięcie kontekstów obecności produktu w życiu konsumenta. Od dawna kluczowym z nich dla Bułeczek Mlecznych jest śniadanie. Nie oznacza to jednak, że nie wpisują się one w inne sytuacje w taki sposób, który ułatwia życie - rodzinne (podczas podróży samochodem z dzieciakami) czy podczas rozgrywek online. Skład produktu (wysoka zawartość mleka) dała nam możliwość truistycznej, ale ciekawej gry językowej – „mleko się nie kruszy” - mówi Radek Grzybowski, brand marketing director, Bluerank

Idea aktywnego spędzania czasu z dziećmi będzie promowana przez rodzinę, znaną w mediach społecznościowych pod nazwą @readyforboarding. W ramach zachęty do wspólnych podróży na stronie www.buleczkimleczne.pl można pobrać darmowy e-book z propozycją sześciu weekendowych tras na terenie Polski, idealnych na rodzinne wycieczki.

Drugi filar komunikacji mocno nawiązuje do młodszej grupy odbiorców i kontekstu, jakim jest gaming. W czasie rozgrywek i streamingów spożywanie posiłków jest wyzwaniem, ponieważ kruszenie się przekąsek może zabrudzić klawiaturę. Dzięki temu, że Bułeczki Mleczne nie kruszą się oraz nie chrupią, gamerzy mogą spokojnie i bez zakłóceń prowadzić swoje rozgrywki.

We współpracy z gamerką @nieuczesana marka Dan Cake będzie promować Bułeczki Mleczne jako przekąski, które idealnie sprawdzają się podczas grania. W tym celu uruchomiony zostanie konkurs na kanale influencerki na Discordzie, w ramach którego użytkownicy będą się dzielić swoimi najgorszymi historiami, związanymi z jedzeniem w trakcie prowadzonych rozgrywek. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone Mystery Boxami
z gadżetami gamingowymi o łącznej wartości 10 000 zł. Konkurs potrwa od 17.06 do 9.07 br., a cała kampania zakończy się 31 lipca br.

W ramach działań promocyjnych wykorzystane zostaną także nośniki DOOH w największych miastach Polski (160 lokalizacji), reklamy w aplikacjach zakupowychSocial Ads Meta i Tik Tok, In-game adsTwitch oraz display.

Kampanię przygotował i zrealizował BlueSpace, będący komórką brandingową w ramach agencji Bluerank. Ta sama agencja zajęła się komunikacją kampanii w mediach społecznościowych marki oraz zakupem mediów. Za kampanię DOOH odpowiada Clear Channel. Autorem sesji zdjęciowej jest studio Warsaw Foods. Za stworzenie strony www kampanii, PR i kontakt z mediami odpowiada agencja Ancymony.

Źródło: Dan Cake Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764