logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas

  PR 29.05.2024, przeczytano 286 razy
ilustracja

Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/to-tylko-presja%3A-polscy-siatkarze-w-kolejnej-odslonie-kampanii-adidas,404426,artykul.html

W kolejnej odsłonie kampanii You Got This wspólnie z marką adidas polscy siatkarze mierzą się ze swoimi wspomnieniami, trudnymi momentami kariery oraz straconymi szansami podkreślając jednocześnie, że najważniejsza w sporcie jest pasja i realizacja marzeń.

Polska reprezentacja siatkarzy uważana jest za jednego z głównych kandydatów do medalu olimpijskiego. To naturalne, jadą bowiem do stolicy Francji jako aktualni Mistrzowie Europy, zwycięzcy Ligi Narodów oraz pierwsza drużyna w rankingu FIVB. I podobnie jak inni sportowcy, zmierzą się nie tylko z przeciwnikami, ale również z oczekiwaniami – własnymi oraz kibiców. A tegoroczna stawka jest wysoka: obrona tytułu w Siatkarskiej Lidze Narodów i zmagania w najważniejszej imprezie czterolecia. Jak więc radzą sobie z presją, która rośnie z każdą wygraną i zdobytymi tytułami?

ilustracjastrzałka

W najnowszym spocie kampanii You Got This marki adidas Bartosz Kurek, Aleksander Śliwka, Grzegorz Łomacz, Michał Gierżot, Mikołaj Sawicki oraz Mateusz Poręba, pod opieką trenera Nikoli Grbicia, mierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami swojej kariery.

To tylko krytyka, to tylko kontuzja, to tylko piłka meczowa – każdy z siatkarzy wymienia inne źródła odczuwania presji, niszcząc przedmiot je uosabiający. W ten sposób przypominają sobie, że najważniejsza są pozytywne emocje, które odczuwają wychodząc na boisko.

Jesteśmy drużyną i wspólnie walczymy o jak najlepszy wynik. Jednak w decydującym momencie, często o wyniku decyduje jedna lub dwie piłki. Presja związana z rywalizacją potrafi być przytłaczająca, lecz to co pomaga mi sobie z nią radzić to radość z gry, którą czuje za każdym razem, gdy wychodzę na boisko oraz świadomość, że każdy w drużynie jest gotowy sobie pomóc – podkreśla Aleksander Śliwka, przyjmujący reprezentacji Polski.

Od stycznia 2022 roku selekcjonerem polskiej drużyny narodowej jest Nikola Grbić. To pod jego okiem nasi siatkarze przygotowują się do najważniejszych turniejów i będą walczyć o medale w Paryżu. Naszym celem, jak zawsze, jest zdobycie medalu, a być może i złota. Na każdym turnieju, w którym bierzemy udział. Oczywiście, że czujemy presję. Nie możemy jej uniknąć, szczególnie wiedząc jak ważny jest nasz występ w Paryżu – dla nas, kibiców i sponsorów. W tym roku odczuwamy to 10 razy mocniej – zaznacza trener Polaków.

Wykorzystaj w pełni swoje możliwości

W ramach kampanii You Got This adidas opowiadane są historie amatorów i profesjonalistów, które pokazują, jak można radzić sobie z presją nawet w najbardziej stresujących i kluczowych

momentach rywalizacji. Marka adidas wierzy, że dotrze ze swoim przesłaniem do kolejnego pokolenia sportowców na całym świecie. Każdy może przezwyciężyć presję i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu, wykorzystując w pełni swoje możliwości.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z Papaya Films. Film wyreżyserował Przemek Dzienis.

Źródło: adidas Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764