logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie

  PR 05.08.2022, przeczytano 1198 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w kategorii najlepsza komunikacja wewnętrzna w sektorze finansowym. Nagrodę podczas oficjalnej gali w Londynie odebrali Piotr Miller – ekspert komunikacji wewnętrznej i lider projektu oraz Edyta Blachowska, menedżer ZKW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/todziecinnieproste-%E2%80%93-kampania-bgk-doceniona-na-miedzynarodowej-arenie,396811,artykul.html

Kampania #ToDziecinnieProste powstała po to, aby pracownicy mogli lepiej zrozumieć wartości BGK. Przez 7 dni, w wewnętrznej telewizji pt. Tydzień Wartości, pracownicy oraz ich dzieci prezentowali jak rozumieją otwartość, zespołowość i odpowiedzialność poprzez bezkosztowe projekty, które wspólnie przygotowywali. Były to m.in. teatrzyk kukiełkowy, wywiad telewizyjny czy piosenki. Dodatkowo, córka jednego z pracowników przeprowadziła wywiad z zarządem.

Internal Communication and Engagment Awards to nie pierwsze wyróżnienie dla #ToDziecinnieProste. Kampania znalazła się również na shortliście Digital Communication Award w kategorii komunikacja wewnętrzna, European Excellence Award w kategorii komunikacja zmiany oraz zdobyła wyróżnienie w polskim konkursie Employer Branding Excellence Award w kategorii kampania wewnętrzna.

- Te nagrody to efekt pracy całego ZKW - pomysłowości, sposobu realizacji kampanii oraz osiągniętych wyników. Cieszę się, że poprzez takie projekty angażujemy pracowników. Znamy swoją grupę odbiorców i wiemy w jaki sposób oraz jakimi kanałami najlepiej do niej dotrzeć - wykorzystując nowoczesne i kreatywne rozwiązania – powiedziała Edyta Blachowska, menedżer ZKW w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Co więcej, w tym roku Zespół Komunikacji Wewnętrznej otrzymał złoto w konkursie Global Eventex Awards w kategorii green event za Dzień Pracownika. Motywem przewodnim tegorocznego święta pracowników był zrównoważony rozwój. W scenografii zamiast wydruków banerowych zastosowano projekcję. Do obicia sceny wykorzystano sklejkę, która służyła również przy innych wydarzeniach. Do dekoracji sali wypożyczono kwiaty, a z materiałów ze scenografii pracownicy zrobili ule dla pszczół.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764