logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie

  PR 05.08.2022, przeczytano 1204 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w kategorii najlepsza komunikacja wewnętrzna w sektorze finansowym. Nagrodę podczas oficjalnej gali w Londynie odebrali Piotr Miller – ekspert komunikacji wewnętrznej i lider projektu oraz Edyta Blachowska, menedżer ZKW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/todziecinnieproste-%E2%80%93-kampania-bgk-doceniona-na-miedzynarodowej-arenie,396811,artykul.html

Kampania #ToDziecinnieProste powstała po to, aby pracownicy mogli lepiej zrozumieć wartości BGK. Przez 7 dni, w wewnętrznej telewizji pt. Tydzień Wartości, pracownicy oraz ich dzieci prezentowali jak rozumieją otwartość, zespołowość i odpowiedzialność poprzez bezkosztowe projekty, które wspólnie przygotowywali. Były to m.in. teatrzyk kukiełkowy, wywiad telewizyjny czy piosenki. Dodatkowo, córka jednego z pracowników przeprowadziła wywiad z zarządem.

Internal Communication and Engagment Awards to nie pierwsze wyróżnienie dla #ToDziecinnieProste. Kampania znalazła się również na shortliście Digital Communication Award w kategorii komunikacja wewnętrzna, European Excellence Award w kategorii komunikacja zmiany oraz zdobyła wyróżnienie w polskim konkursie Employer Branding Excellence Award w kategorii kampania wewnętrzna.

- Te nagrody to efekt pracy całego ZKW - pomysłowości, sposobu realizacji kampanii oraz osiągniętych wyników. Cieszę się, że poprzez takie projekty angażujemy pracowników. Znamy swoją grupę odbiorców i wiemy w jaki sposób oraz jakimi kanałami najlepiej do niej dotrzeć - wykorzystując nowoczesne i kreatywne rozwiązania – powiedziała Edyta Blachowska, menedżer ZKW w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Co więcej, w tym roku Zespół Komunikacji Wewnętrznej otrzymał złoto w konkursie Global Eventex Awards w kategorii green event za Dzień Pracownika. Motywem przewodnim tegorocznego święta pracowników był zrównoważony rozwój. W scenografii zamiast wydruków banerowych zastosowano projekcję. Do obicia sceny wykorzystano sklejkę, która służyła również przy innych wydarzeniach. Do dekoracji sali wypożyczono kwiaty, a z materiałów ze scenografii pracownicy zrobili ule dla pszczół.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764