W tegorocznej edycji amerykańskiego konkursu MUSE Design Awards 2020 TOFU Studio otrzymało aż trzy nagrody. Spośród 3820 zgłoszeń z 50 krajów świata projekty gdańskiego studia zdobyły dwa razy platynę oraz złoto.
Nagrodzonymi w konkursie MUSE Design Awards projektami został spot wraz z kalendarzem, które to prace zostały poświęcone tryptykowi „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanymi na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Dodatkowo uznanie jurorów otrzymało logo oraz cały branding, który studio przygotowało w ramach odświeżenia własnego wizerunku.
Nagrody MUSE Design Awards to globalny konkurs, którego celem jest wyróżnienie najlepszych specjalistów branży kreatywnej. - Te osoby naprawdę ucieleśniają ducha innowacji - powiedział Kenjo Ong, dyrektor generalny konkursu. Aby zapewnić uczciwą ocenę zgłoszeń, ustanowiono Jury złożone z zespołu aż 48 interdyscyplinarnych specjalistów. W tegorocznym konkursie brały udział projekty przygotowane dla wielu światowych marek takich jak m.in. IKEA, Sony Pictures Home Entertainment, Rolls-Royce, BMW, World Vision International, rząd Tadżykistanu, czy The Coca-Cola Company.
- Niektórym zdobycie nagrody MUSE Award pozwoliło wejść na odpowiednie tory i poziom - powiedział Ong. - W epoce, w której niestety przesycenie mediów wypiera prawdziwe talenty, niezwykle potrzebną wydaje się być platforma skupiająca najbardziej kreatywnych w branży. Dla niektórych tą platformą jest MUSE Awards i to tutaj tworzyli oni swoją historię – dodał.
Źródło: TOFU Studio