logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku

  PR 18.06.2021, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tofu-studio-z-nagrodami-na-creative-week-w-nowym-jorku,391945,artykul.html

CREATIVE WEEK został powołany w 2009 roku przez The One Club for Creativity, amerykańską organizację non – profit powstałą w 1961 roku doceniającą i promującą dobre rozwiązania w designie i reklamie. Zadaniem tego tygodniowego festiwalu sztuk wizualnych jest integracja branży oraz całej społeczności skupionej wokół szeroko pojętej kreatywności w komunikacji. Poza cyklicznymi konferencjami i prelekcjami, nieodzownymi elementami tego dużego przedsięwzięcia są także gale konkursowe: The ONE SHOW oraz ADC Awards zaliczające się do najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie i doceniające najlepsze i najbardziej rozpoznawalne prace zgłaszane na oba te konkursy z najodleglejszych zakątków świata.

W tym roku w obu tych konkursach TOFU Studio z Gdańska po raz pierwszy otrzymało aż cztery nagrody. Na 100th ADC Annual Awards srebrem w kategorii “ILUSTRACJA” nagrodzono kalendarz “The Legends” przygotowany charytatywnie dla UNICEF Polska. Brąz w tej samej kategorii i tym samym konkursie otrzymała także animacja poświęcona historii “Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana dla Muzeum Narodowego w Gdańsku.

Oba te projekty zyskały także uznanie w oczach Jury konkursu THE ONE SHOW, ponieważ oba zdobyły także prestiżowe wyróżnienia: MERRIT AWARDS w kategorii DESIGN.

Źródło: TOFU Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Mając na uwadze kwoty wpisowego, należałoby raczej napisać, że kupili nagrody.
Jak już to zostało wyjaśnione, można dywagować o opłacalności takiego zakupu.

avatar użytkownika
,

Każdy kto wpłacił wpisowe wyszedł z nagrodą?  

,

A gdyby nie było wpisowego, ile innych agencji mogłoby zgłosić lepsze projekty i wygrać?
  

avatar użytkownika
,

Ile?  

,

W samym PL liczyłbym kilkadziesiąt do kilkuset.
  

avatar użytkownika
,

Robią lepsze projekty i nie mają na wpisowe? To klienci tych agencji mają chyba inne zdanie na temat tej lepszości?  

,

Można zrobić świetny projekt pro bono i wtedy nie zarabia się na wpisowe.
Można robić świetne projekty za niesieciowe' stawki i wtedy zarabia się na przyzwoite życie, ale niekoniecznie na wpisowe liczone w setkach euro.

Świat nie kończy się na sieciówkach, które drenują kieszenie dużych korporacji i szastają kasą, by obstawić każdy konkurs.

I Ty to doskonale rozumiesz, a ja nie rozumiem po co palisz głupa.
EOT


  

avatar użytkownika
,

Ale czy Ty to rozumiesz - bo przy okazji niemal każdego newsa konkursowego dowodzisz że nie da się zrobić przyzwoitego konkursowego projektu za proponowane nagrody...   

,

Aaaa...
czyli wysokie wpisowe to rekompensata za niskie nagrody w konkursach?

Teraz już rozumiem.

  

avatar użytkownika
,

Nie. Nie rozumiesz.  

,

Kiedyś, parę lat temu, był konkurs w którym była nagroda 3 tys....
...a jeden z jurorów za swój udział wziął 8 tys.

także tentego.
  

avatar użytkownika
,

W dodatku miał japoński zegarek i jeździł na zagraniczne wakacje... Skandal!  

,

A teraz z tych 3 tys. nagrody zapłać podatek i 600 euro na wpisowe do konkursu.
Bułka z masłem, prawda?

I przestaje przy okazji dziwić, czemu niektórzy są zawodowymi jurorami. To o wiele lukratywniejsze niż udział w konkursach.
  

avatar użytkownika
,

A w którym to konkursie dają 3000 zł zabierając wcześniej 600 euro?  

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764