logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Together Group tworzy grupę agencji specjalizujących się w segmencie dóbr luksusowych i stylu życia

  PR 25.02.2022, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Together Group, międzynarodowa organizacja skupiająca czołowe w branży agencje działające w sektorze dóbr luksusowych i stylu życia, poinformowała dzisiaj o nabyciu znacznej ilości udziałów w pięciu firmach prowadzonych przez jej założycieli w celu zabezpieczenia swojej pozycji kompleksowego rozwiązania w zakresie projektowania, technologii, marketingu i komunikacji dla międzynarodowych, regionalnych i lokalnych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/together-group-tworzy-grupe-agencji-specjalizujacych-sie-w-segmencie-dobr-luksusowych-i-stylu-zycia,394922,artykul.html

Wykorzystując swoją kreatywność, skalę i zasięg do opracowywania koncepcji, transformacji i rozwoju wyjątkowych marek, Together Group dysponuje najlepszą w swojej klasie praktyką w zakresie strategii, kreowania marki, projektowania, handlu elektronicznego, rozwiązań cyfrowych i marketingu cyfrowego, jak również w zakresie komunikacji i tworzenia treści.

Główne agencje przedstawione dzisiaj przez Together Group obsługują szereg światowej klasy marek. Należą do nich:

  • PURPLE - wielokrotnie nagradzana agencja komunikacyjna, specjalizująca się w modzie, urodzie, luksusowym stylu życia, posiadająca oddziały w Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles, Miami i Hong Kongu. Do jej klientów należą BOSS, MESSIKA, LVMH, Richemont, DSQUARED2 i Maison Francis Kurkdjian, ILIA, fresh, EDITION Hotels oraz PUBLIC Hotels.
  • King & Partners - agencja świadcząca usługi w zakresie strategii, kreowania marki, usług kreatywnych, marketingu i handlu elektronicznego na rzecz wyjątkowych marek, takich jak Neuehouse, Fotografiska, The Boca Raton, Brady Brand, SKIMS i Auberge Resorts Collection. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, zaś oddziały w Los Angeles i Miami.
  • Noë & Associates - agencja zajmująca się strategią marki, wzornictwem, treścią i produkcją, skoncentrowana na architekturze, wzornictwie i środowisku architektonicznym. Jej oddziały znajdują się w Londynie i Nowym Jorku. Do grona klientów należą Mareterra, Related, Waldorf Astoria, Neom i Rolex.
  • Construct - prowadzona przez kobiety kreatywna spółka konsultingowa i agencja znana z tworzenia kultowych marek, takich jak Aman, Claridges i Frette oraz z trwałej, transformatywnej współpracy z takimi partnerami jak Harrods.

Ponadto, aby wspierać marki w wejściu i rozwoju na znaczącym rynku chińskim, Together Group nabyła Hot Pot China, specjalistę w zakresie marketingu cyfrowego, który posiada oddziały w Londynie i Szanghaju, opracowującego i realizującego strategie rynkowe dla klientów w Chinach, m.in. dla Liberty, Fortnum and Mason oraz La Perla.

Strategia Together Group przewiduje w tym roku dalszą rozbudowę luksusowej platformy oraz pozyskanie agencji kreatywnych, cyfrowych i marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru danych i technologii, treści oraz aktywacji.

Dr Christian Kurtzke, dyrektor generalny Together Group, powiedział dzisiaj:

- Zbudowaliśmy prawdziwie zróżnicowaną grupę agencji działających w sektorze dóbr luksusowych i stylu życia, która promuje dynamiczne podejście polegające na łączeniu synergicznych jednostek pracujących jednomyślnie w celu dostarczenia doskonałych usług na wielu poziomach. Nasz model łączy korzyści wiodących, prowadzonych przez założycieli agencji z zaletami większej międzynarodowej organizacji.

W ramach pierwotnego zespołu ponad 300 pracowników i 14 oddziałów agencje grupy zachowają swoją tożsamość, kulturę i zespoły kierownicze. W pełni zjednoczone jako udziałowcy Together Group będą one motywować do współpracy w całej grupie, zapewniając tym samym jeszcze bardziej zintegrowane i kreatywne rozwiązania dla klientów.

- Dysponujemy wszystkimi składnikami niezbędnymi do znacznego wzrostu organicznego, jak również do przyciągnięcia kolejnych renomowanych agencji w celu selektywnego budowania komplementarnych linii usługowych - dodał dr Kurtzke, były prezes Porsche Design, a wcześniej dyrektor The Boston Consulting Group.

- Razem, jako grupa stanowimy wyjątkowe połączenie sił we wdrażaniu, wprowadzaniu i rozwoju marek w zakresie mody, hotelarstwa i stylu życia - twierdzi Tony King, dyrektor generalny King & Partners.

- Wszyscy założyciele agencji i ich zespoły są długofalowo zaangażowani w Together Group i jej zespołowy sposób pracy - mówi Fergus Lawlor, dyrektor generalny PURPLE. - Dla nas nie jest to sposób na wyjście z inwestycji. Postrzegamy go raczej jako wsparcie dla PURPLE niż sprzedaż - wprowadziliśmy naszą agencję do grupy i jesteśmy ogromnie podekscytowani, że będziemy dalej wpływać na jej wzrost.

- Zbudowaliśmy nową, satysfakcjonującą alternatywę dla założycieli agencji, która wykracza poza tradycyjny model sprzedaży i umożliwia właścicielom zachowanie kontroli - wyjaśnia Paul Sheehy, przedsiębiorca z branży agencji kreatywnych, który założył Together Group wraz z Bradem Fry, partnerem zarządzającym MatCap.

- Równocześnie nasz model zapewnia inwestorom wyjątkowe możliwości uczestniczenia w wielu najbardziej efektywnych międzynarodowych agencjach odnotowujących szybkie tempo wzrostu - podsumowuje Brad Fry.

Źródło: Together Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764