logo
WIADOMOŚCI

Togetherdata stworzyła Wisebots – wirtualni asystenci online

Mateusz Zawiślak  PR 05.10.2017, przeczytano 428 razy

Firma TogetherData stworzyła inteligentne chatboty, które usprawniają proces obsługi klienta online. WiseBots to wirtualni asystenci, dzięki którym użytkownik poczuje się jak podczas bezpośredniego kontaktu z doradcą. Pierwszy z serii botów powstał dla branży ecommerce. Z jego wsparcia korzystają już klienci drogerii internetowej BeGlossy.com. Spółka pracuje nad stworzeniem chatbotów dedykowanych kolejnym branżom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/togetherdata-stworzyla-wisebots-–-wirtualni-asystenci-online,33998,artykul.html

Na całym świecie firmy prowadzące swą działalność lub chociażby jej część w internecie stale poszukują sposobów na poprawę jakości obsługi i interakcji z klientem online. Potrzeby te zauważają szczególnie podmioty działające w takich obszarach jak ecommerce, finanse, ubezpieczenia czy rekrutacyjna. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał projekt WiseBots stworzony przez pierwszy Data Science House w Polsce, firmę TogetherData. WiseBots to inteligentne chatboty, które pełnią rolę wirtualnych doradców. Dzięki ich pomocy klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje o produktach czy usługach, a w przypadku np. sklepu online, przejść do zamówienia bezpośrednio z chatu na Messengerze. Pierwszy bot zbudowany przez zespół TogetherData dedykowany jest właśnie branży ecommerce.

- Naszym założeniem było stworzenie bota, który przeprowadziłby klienta przez całą ścieżkę sprzedażową. Od rekomendacji produktu, przez przyjmowanie zamówienia, aż po finalizację transakcji, czyli przekierowanie do kasy. Dodatkowo chcieliśmy, aby chatbot poprawił interakcję z klientem. Obecnie w wielu sklepach online wciąż brakuje relacji, która przypominałaby kontakt na linii klient-doradca. Nasz asystent słucha potrzeb klienta i próbuje mu doradzić, tak jak ma to miejsce w przypadku sprzedaży bezpośredniej. – mówi Dorota Kokosińska, Business Development Manager w Togheterdata.

Poznaj Whitney Wise

Pierwszym botem z rodziny WiseBots jest Whitney Wise - asystentka sprzedaży dedykowana branży ecommerce. Z jej wsparcia na Facebooku korzystają już klienci BeGlossy Drogeria Internetowa. Kluczem do skuteczności Whitney jest inteligentny system rekomendacji. Dzięki autorskim algorytmom produkty są precyzyjne filtrowane. Korzystając z feedu produktowego, bot potrafi w inteligentny sposób dobrać przedmioty na podstawie ich cech wyróżniających, które często zawarte są wyłącznie w opisach. Whitney przyjmuje więc rolę doradcy i zadając kilka prostych pytań jest w stanie zawęzić preferencje użytkownika i zaproponować mu produkt najlepiej dopasowany do jego potrzeb.

Właściciele sklepów online mogą również zaimplementować Whitney, jako wtyczkę (plug-in) na swoich witrynach. Dzięki temu klienci, którzy są jednocześnie zalogowani na Facebooku będą mogli korzystać z pomocy inteligentnego asystenta sprzedaży również z poziomu sklepu internetowego. To dodatkowe rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla biznesów, w których większość ruchu użytkowników pochodzi właśnie ze sklepu online, a nie z samego Facebooka.

Inteligentny asystent dla każdej branży

TogetherData chce rozwijać serię WiseBots o asystentów dedykowanych kolejnym typom biznesów. Tym samym chatboty będą posiadały funkcjonalności odpowiednie do profilu działalności różnych firm. Obecnie zespół pracuje już nad wdrożeniami dla branży spożywczej oraz finansowej. Ponadto, trwają również rozmowy na temat stworzenia botów dla podmiotów z branży rekrutacyjnej i ubezpieczeniowej.

Źródło: TogetherData

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal onet.pl odwiedziło 17,25 miliona internautów.
 
poniedziałek 18.06.2018, 129 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone