logo
WIADOMOŚCI

Togetherdata stworzyła Wisebots – wirtualni asystenci online

Mateusz Zawiślak  PR 05.10.2017, przeczytano 484 razy

Firma TogetherData stworzyła inteligentne chatboty, które usprawniają proces obsługi klienta online. WiseBots to wirtualni asystenci, dzięki którym użytkownik poczuje się jak podczas bezpośredniego kontaktu z doradcą. Pierwszy z serii botów powstał dla branży ecommerce. Z jego wsparcia korzystają już klienci drogerii internetowej BeGlossy.com. Spółka pracuje nad stworzeniem chatbotów dedykowanych kolejnym branżom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/togetherdata-stworzyla-wisebots-–-wirtualni-asystenci-online,33998,artykul.html

Na całym świecie firmy prowadzące swą działalność lub chociażby jej część w internecie stale poszukują sposobów na poprawę jakości obsługi i interakcji z klientem online. Potrzeby te zauważają szczególnie podmioty działające w takich obszarach jak ecommerce, finanse, ubezpieczenia czy rekrutacyjna. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał projekt WiseBots stworzony przez pierwszy Data Science House w Polsce, firmę TogetherData. WiseBots to inteligentne chatboty, które pełnią rolę wirtualnych doradców. Dzięki ich pomocy klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje o produktach czy usługach, a w przypadku np. sklepu online, przejść do zamówienia bezpośrednio z chatu na Messengerze. Pierwszy bot zbudowany przez zespół TogetherData dedykowany jest właśnie branży ecommerce.

- Naszym założeniem było stworzenie bota, który przeprowadziłby klienta przez całą ścieżkę sprzedażową. Od rekomendacji produktu, przez przyjmowanie zamówienia, aż po finalizację transakcji, czyli przekierowanie do kasy. Dodatkowo chcieliśmy, aby chatbot poprawił interakcję z klientem. Obecnie w wielu sklepach online wciąż brakuje relacji, która przypominałaby kontakt na linii klient-doradca. Nasz asystent słucha potrzeb klienta i próbuje mu doradzić, tak jak ma to miejsce w przypadku sprzedaży bezpośredniej. – mówi Dorota Kokosińska, Business Development Manager w Togheterdata.

Poznaj Whitney Wise

Pierwszym botem z rodziny WiseBots jest Whitney Wise - asystentka sprzedaży dedykowana branży ecommerce. Z jej wsparcia na Facebooku korzystają już klienci BeGlossy Drogeria Internetowa. Kluczem do skuteczności Whitney jest inteligentny system rekomendacji. Dzięki autorskim algorytmom produkty są precyzyjne filtrowane. Korzystając z feedu produktowego, bot potrafi w inteligentny sposób dobrać przedmioty na podstawie ich cech wyróżniających, które często zawarte są wyłącznie w opisach. Whitney przyjmuje więc rolę doradcy i zadając kilka prostych pytań jest w stanie zawęzić preferencje użytkownika i zaproponować mu produkt najlepiej dopasowany do jego potrzeb.

Właściciele sklepów online mogą również zaimplementować Whitney, jako wtyczkę (plug-in) na swoich witrynach. Dzięki temu klienci, którzy są jednocześnie zalogowani na Facebooku będą mogli korzystać z pomocy inteligentnego asystenta sprzedaży również z poziomu sklepu internetowego. To dodatkowe rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla biznesów, w których większość ruchu użytkowników pochodzi właśnie ze sklepu online, a nie z samego Facebooka.

Inteligentny asystent dla każdej branży

TogetherData chce rozwijać serię WiseBots o asystentów dedykowanych kolejnym typom biznesów. Tym samym chatboty będą posiadały funkcjonalności odpowiednie do profilu działalności różnych firm. Obecnie zespół pracuje już nad wdrożeniami dla branży spożywczej oraz finansowej. Ponadto, trwają również rozmowy na temat stworzenia botów dla podmiotów z branży rekrutacyjnej i ubezpieczeniowej.

Źródło: TogetherData

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy najchętniej odwiedzane przez internautów strony serwisów premium z filmami na żądanie. Stawkę otwierają VOD.pl, CDA Premium oraz sekcja wideo portalu WP.
Zwieger sponsoruje kolejny sezon „Doradcy smaku”
Garnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą Robertowi Sowie podczas gotowania w najnowszym sezonie programu „Doradca smaku” w telewizji TVN. Sprzęt firmy pojawi się we wszystkich odcinkach serii, emitowanych w paśmie wieczornym tuż przed jednym z najpopularniejszych polskich seriali.
Wczoraj minęło dokładnie 115 dni od wejścia w życie RODO (ang. GDPR). Od tego czasu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło ponad 2 tys. skarg. Dla porównania, w całym 2017 roku było ich ok. 3 tys. Nawet obywatele krajów, które nie należą do Unii Europejskiej chętnie korzystają z możliwości, jakie daje nowe rozporządzenie. W Wielkiej Brytanii,...
Renault-Nissan-Mitsubishi i Google ogłosiły partnerstwo technologiczne, które ma na celu wykorzystanie systemu operacyjnego Android w pojazdach sprzedawanych przez największy na świecie sojusz motoryzacyjny. Inteligentne systemy informacyjno-rozrywkowe i przyjazne użytkownikom aplikacje trafią do wielu modeli pojazdów już od 2021 roku.
Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone