logo
WIADOMOŚCI

Togetherdata wygenerowała 700% wzrostu przychodów

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2017, przeczytano 226 razy

Globalny rynek usług Big Data rośnie jak na drożdżach a razem z nim polskie firmy, które zajmują się analityką danych. Warszawska spółka TogetherData, zajmująca się monetyzacją dużych zbiorów danych w ciągu 6 ostatnich miesięcy wygenerowała rekordowy przychód w wysokości 14 mln. zł. To o 700% więcej niż w całym zeszłym roku. Firma z sukcesami skaluje biznes za granicę i uruchamia nowe produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/togetherdata-wygenerowala-700procent-wzrostu-przychodow,33367,artykul.html

To kolejny bardzo dobry kwartał dla TogetherData. W ciągu 6 miesięcy firma osiągnęła przychód większy niż w całym 2016 r. W porównaniu z danymi za 2016 rok, przychody spółki wzrosły aż o 700 %, z niespełna 2 mln zł na koniec 2016 r. do ponad 14 mln PLN zł w I i II kwartale 2017 r. Zysk netto wyniósł w tym czasie ponad 4 mln PLN.

Tak dobre wyniki finansowe TogetherData to efekt przemyślanej strategii rozwoju firmy. Od początku działalności spółka skupia się przede wszystkim na rozwiązywaniu problemów klientów, analizując duże zbiory gromadzonych przez nie danych. Wzbogaca je o informacje pochodzące  z zewnętrznych źródeł. Wykorzystując inteligentne narzędzia jak m.in. IQ OCR, łączy dane offline i online. Dopiero złożenie tych wszystkich elementów - danych 1st i 3rd party, offline i online w jedną układankę, umożliwia zbudowanie pełnego obrazu klienta, jego preferencji i realnych potrzeb.

- Zaawansowane usługi z obszaru wzbogacania i monetyzacji danych stanowią obecnie 80% przychodów TogetherData. Zatrudniamy ponad 50 osób, w tym 30 osobowy zespół najlepszych w Polsce data scientists. Stawiamy na data driven marketing i świadczymy usługi w tym obszarze. W kwietniu br. otworzyliśmy biuro w Brazylii. Kolejnym krokiem jest Indonezja. - wyjawia Michał Grams, prezes TogetherData

- Zaczęliśmy jako startup w 2015 r. i od początku mieliśmy jasny cel. Przez 1,5 roku budowaliśmy sukcesywnie nasze flagowe produkty z obszaru wzbogacania danych i ich monetyzacji. Miejsce, w którym jesteśmy dzisiaj, pokazuje że to był słuszny kierunek. – dodaje Paweł Brach, wiceprezes.

Rynek Big Data na sterydach

Duży wzrost TogetherData wpisuje się w światowe trendy. Z badań Forrester wynika, że zysk firm wykorzystujących analitykę danych w swoich procesach biznesowych wyniesie ponad 1,2 bln dolarów do 2020 roku. Wg IDC w ciągu ostatnich 2 lat aż 7 na 10 przedsiębiorstw zwiększyło wydatki na analizę danych, wpisując ją w strategię swoich działań. Ten globalny trend znajduje odzwierciedlenie dynamicznym wzroście warszawskiej spółki.

W badaniach KPMG przeprowadzonych w 2016 r.aż 58 proc. przedsiębiorstw wskazywało na problem z oceną przydatności danych oraz nieumiejętność połączenia ich w logiczny strumień wiedzy, a co za tym idzie, zmonetyzowania.

Źródło: TogetherData

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).
Minima Advertising People dla UX Plus
UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
Zoo Market rusza z kampanią DOOH
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje  intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus
Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.
 
środa 20.06.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone