logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tok FM dostępne w samochodach z systemem Android Auto

  PR 26.10.2021, przeczytano 138 razy

Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie TOK FM dla posiadaczy aut, obok wprowadzonej wcześniej obsługi aplikacji w systemie Apple CarPlay.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tok-fm-dostepne-w-samochodach-z-systemem-android-auto,393533,artykul.html

20 października 2021 r. ukazała się aktualizacja aplikacji TOK FM, która jest zintegrowana z systemem Android Auto. Za sprawą tej zmiany posiadacze aut wyposażonych w Android Auto mogą korzystać z aplikacji z poziomu wyświetlacza w swoim samochodzie. Aplikacja TOK FM na Android Auto pozwala w prosty sposób włączyć radio na żywo - w tym również internetową stację TOK + Muzyka, w której muzyka zastępuje reklamy emitowane na antenie - oraz przeglądać i odsłuchiwać najnowsze podcasty TOK FM. Dzięki dostosowaniu wyglądu do systemowego interfejsu, aplikacja jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze, co pozwala kierowcy na jej bezpieczną i wygodną obsługę podczas jazdy.

Wcześniej - w styczniu 2020 r. - aplikacja TOK FM została zintegrowana z systemem Apple CarPlay. W tej chwili z oferty cyfrowej rozgłośni w samochodach mogą korzystać posiadacze smartfonów z najpopularniejszymi systemami operacyjnymi, czyli Apple i Android. W zależności od modelu samochodu i telefonu TOK FM dostępny jest na wyświetlaczu w kokpicie auta, na zintegrowanym z kanałem środkowym tablecie lub na smartfonie w specjalnej wersji z dużymi przyciskami. Aplikacją można też sterować przyciskami na kierownicy.

- Możliwość słuchania radia w samochodzie od zawsze była bardzo ważna dla nadawców radiowych, a dziś, gdy każdy nowy samochód wyposażony jest w system informacyjno-rozrywkowy, z którym łączy się nasz smartfon, nabiera to dodatkowego znaczenia - wyjaśnia Jarosław Śliżewski, Dyrektor Obszarów Cyfrowych w Grupie Radiowej Agory. - Warto jednak pamiętać, że istnieje kwestia istotniejsza niż słuchalność radia i podcastów czy wygoda kierowców. To bezpieczeństwo naszych słuchaczy. Producenci samochodów konstruują systemy informacyjne tak, by w możliwie minimalnym stopniu odwracały uwagę kierowców od drogi, chcąc m.in. przeciwdziałać rosnącej liczbie wypadków spowodowanych przez prowadzących z komórką w ręce. Cieszymy się więc, że TOK FM może włączyć się w te działania, a nasza aplikacja jest w pełni zintegrowana z AppleCar i Android Auto. Wprowadziliśmy też sterowanie głosowe i kilka innych rozwiązań stworzonych właśnie z myślą o bezpieczeństwie kierowców.

Aby wykorzystać wszystkie możliwości aplikacji TOK FM podłączonej do Android Auto i słuchać w niej podcastów, seriali oryginalnych (jak „Mafia po polsku”, „WTC.Rykoszet”, „Piecza”) oraz Radia TOK + Muzyka, należy posiadać dostęp Premium TOK FM. Wszyscy nowi użytkownicy aplikacji TOK FM mogą go wypróbować bezpłatnie przez okres dwóch tygodni, a po upływie tego czasu zakupić jako subskrypcję w Google Play lub na stronie internetowej tokfm.pl/premium. W wersji nieopłaconej poprzez Android Auto można słuchać wyłącznie Radia TOK FM na żywo.

Obsługa aplikacji w ramach Android Auto i CarPlay to kolejna technologiczna nowość TOK FM. Wcześniej, w 2019 r. Radio TOK FM uruchomiło specjalną akcję w Asystencie Google pozwalającą na sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej, a także wdrożyło projekt „Search the Radio”, dzięki któremu możliwe jest pełnotekstowe wyszukiwanie w treściach audycji radiowych.

Integrację aplikacji TOK FM z systemem Android Auto na zlecenie Grupy Radiowej Agory zrealizowała firma N7 Mobile.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764