logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

  PR 07.03.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tok-fm-pierwsza-polska-aplikacja-radiowa-w-asystencie-google,381529,artykul.html

Aby skorzystać z akcji TOK FM na urządzeniach z nowym systemem Android, wystarczy uruchomić Asystenta Google i powiedzieć „OK Google, porozmawiaj z TOK FM”. Następnie w prostej i szybkiej konwersacji głosowej można wybrać słuchanie np. radia na żywo, najnowszych informacji lub podcastu z wybranej dziedziny.

Dzięki konkretnym komendom głosowym, uruchamiającym odtwarzanie wybranej audycji przy pomocy Asystenta Google, korzystanie z TOK FM jest proste i intuicyjne. Przydaje się to w wielu codziennych sytuacjach, kiedy rozmowa z Asystentem jest szybsza, wygodniejsza, a nawet bezpieczniejsza niż tradycyjne korzystanie z aplikacji mobilnej – np. podczas prowadzenia samochodu i uprawiania sportu. Taka opcja może być także dużym ułatwieniem dla osób z niepełnosprawnościami.

Aby posłuchać Radia TOK FM na żywo lub aktualnego serwisu informacyjnego, wystarczy użyć zwrotu „OK Google, poproś TOK FM żeby włączył radio” lub „OK Google, zapytaj TOK FM o informacje”. W celu wybrania najnowszego podcastu z ulubionej kategorii tematycznej można powiedzieć np. „OK Google, zapytaj TOK FM o Poranek” albo „OK Google, zapytaj TOK FM o najnowszy podcast z kategorii Gospodarka” (lub Polityka, Kultura, Nauka, Sport, Zdrowie, Ekonomia, Technologia, itd.).

Radio TOK FM na platformie Asystent Google działa w wersji beta, która będzie rozwijana przez Grupę Radiową Agory o nowe funkcje, w miarę udoskonalania platformy w języku polskim. Będą też do niej dodawane nowe funkcjonalności po analizie przyszłych zapytań słuchaczy.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Wkrótce, gdy tylko platforma Google to umożliwi, sterowanie głosowe Radiem TOK FM będzie także działać w tzw. smart speakerach Google Home oraz w samochodach ze zintegrowanym systemem Android. Akcję TOK FM w Asystencie można też obsługiwać guzikami umieszczonymi w nowoczesnych słuchawkach typu smart.

Dostęp do podstawowej oferty TOK FM dzięki Asystentowi Google mają wszyscy użytkownicy. Znacznie więcej możliwości – np. odsłuchiwania podcastów według konkretnej audycji, prowadzących, gości lub tematów, a także dostępu do pełnego archiwum Radia TOK FM i zaawansowanego wyszukiwania – uzyskują posiadacze Dostępu Premium TOK FM, z którego można korzystać w aplikacji mobilnej TOK FM i na stronie Tokfm.pl.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Media, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadają Blue 449 i LiquidThread – agencje należące do Publicis Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764