logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

  PR 07.03.2019, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tok-fm-pierwsza-polska-aplikacja-radiowa-w-asystencie-google,381529,artykul.html

Aby skorzystać z akcji TOK FM na urządzeniach z nowym systemem Android, wystarczy uruchomić Asystenta Google i powiedzieć „OK Google, porozmawiaj z TOK FM”. Następnie w prostej i szybkiej konwersacji głosowej można wybrać słuchanie np. radia na żywo, najnowszych informacji lub podcastu z wybranej dziedziny.

Dzięki konkretnym komendom głosowym, uruchamiającym odtwarzanie wybranej audycji przy pomocy Asystenta Google, korzystanie z TOK FM jest proste i intuicyjne. Przydaje się to w wielu codziennych sytuacjach, kiedy rozmowa z Asystentem jest szybsza, wygodniejsza, a nawet bezpieczniejsza niż tradycyjne korzystanie z aplikacji mobilnej – np. podczas prowadzenia samochodu i uprawiania sportu. Taka opcja może być także dużym ułatwieniem dla osób z niepełnosprawnościami.

Aby posłuchać Radia TOK FM na żywo lub aktualnego serwisu informacyjnego, wystarczy użyć zwrotu „OK Google, poproś TOK FM żeby włączył radio” lub „OK Google, zapytaj TOK FM o informacje”. W celu wybrania najnowszego podcastu z ulubionej kategorii tematycznej można powiedzieć np. „OK Google, zapytaj TOK FM o Poranek” albo „OK Google, zapytaj TOK FM o najnowszy podcast z kategorii Gospodarka” (lub Polityka, Kultura, Nauka, Sport, Zdrowie, Ekonomia, Technologia, itd.).

Radio TOK FM na platformie Asystent Google działa w wersji beta, która będzie rozwijana przez Grupę Radiową Agory o nowe funkcje, w miarę udoskonalania platformy w języku polskim. Będą też do niej dodawane nowe funkcjonalności po analizie przyszłych zapytań słuchaczy.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Wkrótce, gdy tylko platforma Google to umożliwi, sterowanie głosowe Radiem TOK FM będzie także działać w tzw. smart speakerach Google Home oraz w samochodach ze zintegrowanym systemem Android. Akcję TOK FM w Asystencie można też obsługiwać guzikami umieszczonymi w nowoczesnych słuchawkach typu smart.

Dostęp do podstawowej oferty TOK FM dzięki Asystentowi Google mają wszyscy użytkownicy. Znacznie więcej możliwości – np. odsłuchiwania podcastów według konkretnej audycji, prowadzących, gości lub tematów, a także dostępu do pełnego archiwum Radia TOK FM i zaawansowanego wyszukiwania – uzyskują posiadacze Dostępu Premium TOK FM, z którego można korzystać w aplikacji mobilnej TOK FM i na stronie Tokfm.pl.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Media, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadają Blue 449 i LiquidThread – agencje należące do Publicis Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764