logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

  PR 07.03.2019, przeczytano 127 razy
ilustracjastrzałka

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tok-fm-pierwsza-polska-aplikacja-radiowa-w-asystencie-google,381529,artykul.html

Aby skorzystać z akcji TOK FM na urządzeniach z nowym systemem Android, wystarczy uruchomić Asystenta Google i powiedzieć „OK Google, porozmawiaj z TOK FM”. Następnie w prostej i szybkiej konwersacji głosowej można wybrać słuchanie np. radia na żywo, najnowszych informacji lub podcastu z wybranej dziedziny.

Dzięki konkretnym komendom głosowym, uruchamiającym odtwarzanie wybranej audycji przy pomocy Asystenta Google, korzystanie z TOK FM jest proste i intuicyjne. Przydaje się to w wielu codziennych sytuacjach, kiedy rozmowa z Asystentem jest szybsza, wygodniejsza, a nawet bezpieczniejsza niż tradycyjne korzystanie z aplikacji mobilnej – np. podczas prowadzenia samochodu i uprawiania sportu. Taka opcja może być także dużym ułatwieniem dla osób z niepełnosprawnościami.

Aby posłuchać Radia TOK FM na żywo lub aktualnego serwisu informacyjnego, wystarczy użyć zwrotu „OK Google, poproś TOK FM żeby włączył radio” lub „OK Google, zapytaj TOK FM o informacje”. W celu wybrania najnowszego podcastu z ulubionej kategorii tematycznej można powiedzieć np. „OK Google, zapytaj TOK FM o Poranek” albo „OK Google, zapytaj TOK FM o najnowszy podcast z kategorii Gospodarka” (lub Polityka, Kultura, Nauka, Sport, Zdrowie, Ekonomia, Technologia, itd.).

Radio TOK FM na platformie Asystent Google działa w wersji beta, która będzie rozwijana przez Grupę Radiową Agory o nowe funkcje, w miarę udoskonalania platformy w języku polskim. Będą też do niej dodawane nowe funkcjonalności po analizie przyszłych zapytań słuchaczy.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Wkrótce, gdy tylko platforma Google to umożliwi, sterowanie głosowe Radiem TOK FM będzie także działać w tzw. smart speakerach Google Home oraz w samochodach ze zintegrowanym systemem Android. Akcję TOK FM w Asystencie można też obsługiwać guzikami umieszczonymi w nowoczesnych słuchawkach typu smart.

Dostęp do podstawowej oferty TOK FM dzięki Asystentowi Google mają wszyscy użytkownicy. Znacznie więcej możliwości – np. odsłuchiwania podcastów według konkretnej audycji, prowadzących, gości lub tematów, a także dostępu do pełnego archiwum Radia TOK FM i zaawansowanego wyszukiwania – uzyskują posiadacze Dostępu Premium TOK FM, z którego można korzystać w aplikacji mobilnej TOK FM i na stronie Tokfm.pl.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Media, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadają Blue 449 i LiquidThread – agencje należące do Publicis Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski
Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.
Powołano nowy zarząd PMPG Polskie Media
Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego.  Objęcie funkcji przez nowych członków zarządu nastąpi 1 maja 2019r.  Jednocześnie Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację...
Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764