logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

  PR 29.11.2023, przeczytano 588 razy
ilustracja

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-_owca_-zielinski-i-helena-smoczny-w-agencji-endless,402279,artykul.html

Tomasz „Owca” Zieliński z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat. Zdobywca złotego lwa w Cannes, zielonego ołówka D&AD, kilkunastu mieczy KTR i statuetek Effie oraz kilkudziesięciu innych nagród na festiwalach w kraju i za granicą. Miał również okazje uczestniczyć w obradach jury niejednego konkursu branży kreatywnej w Polsce. Do niedawna Zieliński pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji DDB. Wcześniej pracował między innymi w Ogilvy, Leo Burnett, Publicis Poland czy Saatchi & Saatchi.

Od kiedy pamiętam „Owca” pracował w czołowych polskich agencjach, gdzie tworzył największe kampanie i zdobywał najważniejsze nagrody. Teraz jest częścią zespołu Endless i jestem przekonany, że tak naprawdę dopiero się rozkręca – mówi Franek Toeplitz, jeden z założycieli agencji.

Zieliński tworzył kampanie dla największych marek - m.in. McDonald’s, T-Mobile, Wedel, Millennium Bank, Orange, Plus, Renault, Toyota, US Pharmacia czy UPS.

ilustracjastrzałka

Jednym z kluczowych członków zespołu kreatywnego jest również Helena Smoczny, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i niezwykle doświadczona Senior Art Director.

Smoczny dołączyła do Endless kilka miesięcy temu i tworzyła już kampanie dla TVN czy Polpharma S.A. Ponadto współtworzyła najważniejsze w tym roku prezentacje przetargowe agencji. Wcześniej pracowała w agencjach DDB i Grey, zdobywając przez lata szereg nagród branżowych.

Z Heleną Smoczny pracowałem przed laty w DDB, gdzie wspólnie tworzyliśmy kampanie dla McDonald’s, w tym pierwszą płatną kampanię reklamową na Instagramie w Polsce, czy niezapomnianą platformę „Niestraszki” dla PZU – uzupełnia Tytus Klepacz.

Zespół Endless zgodnie z zapowiedziami rozwija się niezwykle intensywnie. Aktualnie trwają rekrutacje zarówno w dziale kreacji, jak i client service. Jeszcze w tym roku agencja planuje zatrudnić kolejnych kilku specjalistów z rynku.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764