logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

  PR 29.11.2023, przeczytano 1285 razy
ilustracja

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-_owca_-zielinski-i-helena-smoczny-w-agencji-endless,402279,artykul.html

Tomasz „Owca” Zieliński z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat. Zdobywca złotego lwa w Cannes, zielonego ołówka D&AD, kilkunastu mieczy KTR i statuetek Effie oraz kilkudziesięciu innych nagród na festiwalach w kraju i za granicą. Miał również okazje uczestniczyć w obradach jury niejednego konkursu branży kreatywnej w Polsce. Do niedawna Zieliński pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji DDB. Wcześniej pracował między innymi w Ogilvy, Leo Burnett, Publicis Poland czy Saatchi & Saatchi.

Od kiedy pamiętam „Owca” pracował w czołowych polskich agencjach, gdzie tworzył największe kampanie i zdobywał najważniejsze nagrody. Teraz jest częścią zespołu Endless i jestem przekonany, że tak naprawdę dopiero się rozkręca – mówi Franek Toeplitz, jeden z założycieli agencji.

Zieliński tworzył kampanie dla największych marek - m.in. McDonald’s, T-Mobile, Wedel, Millennium Bank, Orange, Plus, Renault, Toyota, US Pharmacia czy UPS.

ilustracjastrzałka

Jednym z kluczowych członków zespołu kreatywnego jest również Helena Smoczny, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i niezwykle doświadczona Senior Art Director.

Smoczny dołączyła do Endless kilka miesięcy temu i tworzyła już kampanie dla TVN czy Polpharma S.A. Ponadto współtworzyła najważniejsze w tym roku prezentacje przetargowe agencji. Wcześniej pracowała w agencjach DDB i Grey, zdobywając przez lata szereg nagród branżowych.

Z Heleną Smoczny pracowałem przed laty w DDB, gdzie wspólnie tworzyliśmy kampanie dla McDonald’s, w tym pierwszą płatną kampanię reklamową na Instagramie w Polsce, czy niezapomnianą platformę „Niestraszki” dla PZU – uzupełnia Tytus Klepacz.

Zespół Endless zgodnie z zapowiedziami rozwija się niezwykle intensywnie. Aktualnie trwają rekrutacje zarówno w dziale kreacji, jak i client service. Jeszcze w tym roku agencja planuje zatrudnić kolejnych kilku specjalistów z rynku.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764