logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Baranowski szefem Client Service w Bluecloud Interactive

  PR 16.01.2020, przeczytano 1415 razy
ilustracja

Z początkiem nowego roku Tomasz Baranowski objął stanowisko Dyrektora działu Client Service w Bluecloud Interactive. Baranowski będzie odpowiedzialny za prace działu Client Service i wszystkie kwestie, które są z tym związane.  Oprócz tego ma być wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych Klientów agencji, raportując bezpośrednio do Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-baranowski-szefem-client-service-w-bluecloud-interactive,385345,artykul.html

Nowy dyrektor już od początku kariery czyli od 15 lat związany jest z branżą digital. Doświadczenie na różnych szczeblach zdobywał w Isobar, Ogilvy Interactive, Havas Worldwide Poland, Cheil, czy Publicis DWL. Ostatnio współtworzył niezależną agencję kreatywną Creathink. W dotychczasowej karierze miał przyjemność pracować dla PKO BP, Link4, Samsung, Procter & Gamble, Peugeot, Renault, Ikea, Mars, Sanofi-Aventis, Unilever czy Coca-Cola. Projekty, które prowadził zdobywały nagrody: Effie, Mixx Awards, KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły.

Zawodowo jest miłośnikiem pytania: "Dlaczego?", a prywatnie graczem we Frogs Warsaw Rugby, znawcą ligi NBA oraz fanem oddolnych inicjatyw społecznych.

- Jestem pewny, że współpraca z Tomaszem zaowocuje jeszcze lepszymi relacjami z naszymi Klientami, jest kolejnym wzmocnieniem teamu wynikającym z intensywnego rozwoju agencji i wyraźnego planu na jej wzrost - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Baranowski będzie zarządzał zespołem składającym się z 12 osób.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764