logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”

  PR 15.01.2019, przeczytano 407 razy

Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing Partnera oraz Client Service Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-bogdanowicz-otworzyl-agencje-marketingu-sprzedazowego-_shopper-link_,380810,artykul.html

- Konsument jeszcze nigdy nic nie kupił. O wydawaniu pieniędzy decyduje shopper, którego potrzeby względem komunikacji marketingowej mogą być zgoła odmienne od potrzeb konsumenta. Pełna, a przede wszystkim skuteczna pod kątem sprzedażowym komunikacja, wymaga uwzględnienia procesu zakupowego jako wielkiego kanału mediowego, a w nim przestrzeni na budowanie doświadczeń odbiorców marki.

Celem agencji jest tworzenie efektywnej komunikacji marketingowej, ze szczególnym naciskiem na wymiar shopper marketingowy. Shopper Link oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiania strategiczne i komunikacyjne, a także consulting i warsztaty. Posiada również ofertę dedykowaną start’upom, obejmującą zdefiniowanie komunikacji marketingowej oraz pozwalającą na zaimplementowanie jej w prosty sposób.

Tomasz Bogdanowicz od ponad 16 lat jest związany z branżą marketingową. Specjalizuje się w działaniach z obszaru shopper marketingu. Przed założeniem Shopper Link przez 6 lat pracował w Walk Creative, gdzie odpowiadał za nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA Strategic Communications i Fabryce Pomysłów. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych działań m.in. dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Bogdanowicz angażuje się również w działania dydaktyczne, prowadząc warsztaty i szkolenia w ramach Szkoły Marki SAR oraz wykłady w Collegium Civitas w Warszawie.

Źródło: Shopper Link

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764