logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Borowski szefem nowego zespołu Event Marketing Euro RSCG 4D

  PR 18.05.2006, przeczytano 1863 razy
ilustracjastrzałka
Tomasz Borkowski

Z początkiem maja br. do agencji Euro RSCG 4D dołączył Tomasz Borowski na stanowisko Event Director. Tym samym agencja podjęła decyzję o wyodrębnieniu i usamodzielnieniu zespołu Event Marketing, który do tej pory należał do szerszej struktury Event & Field Marketing. Zmiana podyktowana jest dynamicznym rozwojem tej kompetencji w Grupie Euro RSCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-borowski-szefem-nowego-zespolu-event-marketing-euro-rscg-4d,3954,artykul.html

Tomasz Borowski (lat 31) ma jedenastoletnie doświadczenie w produkcji wydarzeń specjalnych. Dotychczas pracował w agencjach marketing services Rapp Collins oraz Polymus, gdzie prowadził projekty m.in. dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Coca-Coli, Kompanii Piwowarskiej i Philip Morris Polska. W Euro RSCG 4D jest odpowiedzialny za zarządzanie stałym 6-osobowym zespołem producentów, którzy realizują projekty z obszaru BtoC jak i BtoB.

Dynamiczny rozwój struktury Event Marketing podyktowany jest koncentracją tej ekspertyzy w Euro RSCG 4D i przejęciem przez zespół odpowiedzialności za produkcję wydarzeń specjalnych także dla klientów agencji public relations Sensors oraz dobrymi perspektywami pozyskania nowych zleceń. Do grona klientów obsługiwanych przez zespół Event Marketingu, także we współpracy z agencją Sensors, należą Peugeot, PKO Bank Polski, Nestle, V&S Luksusowa Zielona Góra SA, Reader`s Digest.

Źródło: Euro RSCG 4D

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764