logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Borowski szefem nowego zespołu Event Marketing Euro RSCG 4D

  PR 18.05.2006, przeczytano 1765 razy
ilustracjastrzałka
Tomasz Borkowski

Z początkiem maja br. do agencji Euro RSCG 4D dołączył Tomasz Borowski na stanowisko Event Director. Tym samym agencja podjęła decyzję o wyodrębnieniu i usamodzielnieniu zespołu Event Marketing, który do tej pory należał do szerszej struktury Event & Field Marketing. Zmiana podyktowana jest dynamicznym rozwojem tej kompetencji w Grupie Euro RSCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-borowski-szefem-nowego-zespolu-event-marketing-euro-rscg-4d,3954,artykul.html

Tomasz Borowski (lat 31) ma jedenastoletnie doświadczenie w produkcji wydarzeń specjalnych. Dotychczas pracował w agencjach marketing services Rapp Collins oraz Polymus, gdzie prowadził projekty m.in. dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Coca-Coli, Kompanii Piwowarskiej i Philip Morris Polska. W Euro RSCG 4D jest odpowiedzialny za zarządzanie stałym 6-osobowym zespołem producentów, którzy realizują projekty z obszaru BtoC jak i BtoB.

Dynamiczny rozwój struktury Event Marketing podyktowany jest koncentracją tej ekspertyzy w Euro RSCG 4D i przejęciem przez zespół odpowiedzialności za produkcję wydarzeń specjalnych także dla klientów agencji public relations Sensors oraz dobrymi perspektywami pozyskania nowych zleceń. Do grona klientów obsługiwanych przez zespół Event Marketingu, także we współpracy z agencją Sensors, należą Peugeot, PKO Bank Polski, Nestle, V&S Luksusowa Zielona Góra SA, Reader`s Digest.

Źródło: Euro RSCG 4D

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764