logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Choroszewski awansuje w Codemedia

  PR 06.08.2018, przeczytano 388 razy

Tomasz Choroszewski w strukturach domu mediowego Codemedia objął stanowisko Digital Media Directora. Powiększył tym samym swój dotychczasowy zakres obowiązków. Obecnie odpowiedzialny jest zarówno za strategię, jak i negocjacje odnoszące się do mediów interaktywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-choroszewski-awansuje-w-codemedia,37494,artykul.html

Choroszewski z Codemedia związany jest od kwietnia 2017 r. W ostatnim czasie pełnił w nim funkcję Digital Strategy Directora.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia pracował w TVP S.A., gdzie zajmował się m.in. wdrożeniem i komercjalizacją Telewizji Hybrydowej oraz rozwojem kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat zdobywał doświadczenie zawodowe jako pracownik biura reklamy portalu o2.pl.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Piłkarki. Dziewczyny z boiska” jesienną nowością TTV
"Piłkarki. Dziewczyny z boiska" to serial dokumentalny, który śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie 8 kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski. Bohaterkami programu są matki, urzędniczki, nauczycielki, kosmetyczki, studentki, kierowniczki małych i średnich firm, instagramerki - na co dzień pełnią wiele różnych ról i funkcji,...
Lidl promuje czytelnictwo prasy
W dobie digitalizacji prasa drukowana ma mocną konkurencję w treściach dostępnych online. Nie każdy jednak chce lub ma możliwość czytania e-wydań ulubionych tytułów. Lidl Polska, chcąc ułatwić Polakom dostęp do nich, sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Dodatkowym udogodnieniem jest stałe usytuowanie ekspozytorów z czasopismami w większości sklepów...
Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764