logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Chwinda dyrektorem artystycznym w Valkea Media

  PR 07.05.2014, przeczytano 619 razy

Do zespołu Valkea Media dołączył Tomasz Chwinda, obejmując stanowisko Dyrektora Artystycznego. Tomasz jest odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad publikacjami grupy Warsaw Business Journal oraz tworzy strategie kreatywne i artystyczne dla nowych projektów Custom Publishing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-chwinda-dyrektorem-artystycznym-w-valkea-media,21565,artykul.html

Chwinda pracował wcześniej jako dyrektor kreatywny i artystyczny w agencjach Mediapolis, Novimedia i Direct Publishing Group. Pracował również w magazynach „Focus”, „Elle” „Voyage". Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Specjalizuje się w projektowaniu i analizach rynku custom publishing. Jest autorem blisko 100 projektów magazynów, a także współlaureatem 9 nagród w prestiżowym konkursie Pearl Awards, organizowanym przez amerykański Custom Content Council.

Źródło: Valkea Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764