logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Czerwiński: Nowy Deputy Digital Director w Vizeum

  PR 23.07.2018, przeczytano 924 razy
ilustracja

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-czerwinski%3A-nowy-deputy-digital-director-w-vizeum,37335,artykul.html

Do jego obowiązków będzie należało również wsparcie strategiczne zespołów klienckich, współpraca z audytorem mediowym, a także współpraca z działem nowego biznesu w obszarze rozwoju digitalowego obecnych klientów i pozyskiwaniu nowych.

Wcześniej przez blisko półtora roku Tomek pełnił funkcję Digital Platforms Managera w UM oraz Initiative (IPG Mediabrands). Doświadczenie zdobywał także w ZenithOptimedia Group oraz w Mediacom.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764