logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

  PR 10.03.2023, przeczytano 794 razy
ilustracja

Tomasz Czerwiński dołącza do zespołu Amplifi (dentsu Polska) jako Head of Digital Investment. Czerwiński będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych, a także kierowanie zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Ania Lipińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-czerwinski-dolacza-do-amplifi,399237,artykul.html

Tomasz Czerwiński, nowy Head of Digital Investment w Amplifi (dentsu Polska), przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Digital Trading Directora w grupie Mediabrands. W ramach swojej roli odpowiadał za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym, blisko współpracując między innymi z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Junior Initiative, Reprise oraz Matterkind.

Czerwiński swoją karierę zaczynał w branży mediowej w 2011 roku, kiedy to objął stanowisko junior media plannera w agencji Mediacom. Od tamtej pory zdobywał doświadczenie w pracy dla różnych agencji, w tym Zenith, UM i Initiative, gdzie obsługiwał klientów z różnorodnych branż, takich jak FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja oraz AGD. Czerwiński już wcześniej był związany z grupą dentsu, wtedy odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, usług i produktów digitalowych.

- Jestem bardzo zadowolony, że Tomasz dołącza do naszego zespołu w roli Head of Digital Investment. Jego doświadczenie i wiedza na temat rynku mediów cyfrowych są bezcenne dla naszych klientów i dla naszej agencji. Jesteśmy pewni, że jego kreatywność, wiedza i umiejętności będą kluczowe dla dalszego rozwoju naszego działu – komentuje Mariusz Kukwa, Head of Amplifi, dentsu Polska.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764