logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Gadziński awansuje na Client Directora w Mediacom Warszawa

  PR 16.11.2021, przeczytano 513 razy
ilustracja

Tomasz Gadziński awansował w strukturach MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Client Directora. Gadziński nadzoruje pracę zespołu, obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji - markę PLAY. Ekspert pracuje w MediaComie od blisko 2 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-gadzinski-awansuje-na-client-directora-w-mediacom-warszawa,393774,artykul.html

Tomasz Gadziński ścieżkę zawodową w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał 10 lat temu od Starcom Mediavest Group. W latach 2013-2020 pracował dla Value Media (Group One), awansując od stanowiska Digital Communication Plannera do Communication Managera (tę ostatnią funkcję pełnił od 2017 r.). W agencji obsługiwał m.in. takich klientów jak: PKO Bank Polski, L'Oreal, Jaguar & Land Rover czy Amica.

Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w marcu 2020 roku. Początkowo, w roli Digital Leada, pracował dla takich klientów jak Grupa PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Ostatnio jako Communication Lead dla The Coca-Cola Company oraz marki Costa Coffee.

Tomasz Gadziński awansował na stanowisko Client Directora, w nowej roli obejmując zespół obsługujący marki PLAY i Virgin Mobile.

Tomasz Gadziński jest absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764