
Tomasz Gadziński awansował w strukturach MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Client Directora. Gadziński nadzoruje pracę zespołu, obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji - markę PLAY. Ekspert pracuje w MediaComie od blisko 2 lat.
Tomasz Gadziński ścieżkę zawodową w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał 10 lat temu od Starcom Mediavest Group. W latach 2013-2020 pracował dla Value Media (Group One), awansując od stanowiska Digital Communication Plannera do Communication Managera (tę ostatnią funkcję pełnił od 2017 r.). W agencji obsługiwał m.in. takich klientów jak: PKO Bank Polski, L'Oreal, Jaguar & Land Rover czy Amica.
Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w marcu 2020 roku. Początkowo, w roli Digital Leada, pracował dla takich klientów jak Grupa PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Ostatnio jako Communication Lead dla The Coca-Cola Company oraz marki Costa Coffee.
Tomasz Gadziński awansował na stanowisko Client Directora, w nowej roli obejmując zespół obsługujący marki PLAY i Virgin Mobile.
Tomasz Gadziński jest absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej.
Źródło: MediaCom Warszawa