logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Jakubiak i Czytamyetykiety.pl promują Ajvary Podravka

  PR 08.07.2020, przeczytano 567 razy

Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym, opiniotwórczym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta – pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z wykorzystaniem Ajvarów Podravka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-jakubiak-i--czytamyetykiety.pl-promuja-ajvary-podravka,387703,artykul.html

Popularne portale społecznościowe, jak Instagram czy Facebook to prężnie rozwijające się serwisy, na których wiele osób szuka kulinarnych inspiracji. Social media to idealne miejsce, które łączy konsumentów z markami oraz znanymi osobowościami. Podobnie jest w przypadku cieszących się wiarygodnością opiniotwórczych portali, których wiedza i autorytet pomagają internautom dokonywać kulinarnych wyborów. Z tego potencjału skorzystała Podravka, producent past warzywnych Ajvar Podravka, który zaprosił do współpracy znanego kucharza, Tomasza Jakubiaka oraz portal Czytamyetykiety.pl.

Doskonały smak oraz naturalny skład past warzywnych, zainspirowały Tomasza Jakubiaka do przygotowania trzech autorskich przepisów na wyjątkowe i różnorodne dania z Ajvar Podravka. Pośród pomysłów, które zostały opublikowane na Facebooku i Instagramie znanego kucharza, są m.in. soczyste żeberka BBQ czy proste i szybkie danie z makaronem, Ajvar Podravka i sezonowymi szparagami. Z kolei w ramach wspólnych działań z popularnym portalem Czytamyetykiety.pl, powstały informacyjne infografiki, które w czytelny i atrakcyjny sposób prezentują najważniejsze benefity pasty warzywnej Ajvar Podravka. Wszyscy zainteresowani mogą znaleźć je na stronie Czytamyetykiety.pl oraz Facebooku i Instagramie serwisu.

Źródło: Ajvar Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764