logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

  PR 16.10.2020, przeczytano 258 razy
ilustracjastrzałka

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-jakubiak-nowa-twarza-marki-tarczynski-naturalnie,388823,artykul.html

Do udziału w serii filmów na platformie YouTube gospodarz zaprosi  różnorodnych gości. Wśród nich sportowców, influencerów, a także osoby znane ze świata biznesu i telewizji. Specjalnie dla nich prowadzący przygotuje śniadania z wykorzystaniem produktów bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie.  Wspólny posiłek będzie okazją do rozmowy o pracy, pasjach i kulinarnych upodobaniach. Już w pierwszym odcinku gościem programu jest znana blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Kolejni goście na razie pozostają tajemnicą.

Współpraca marki Tarczyński i Tomasza Jakubiaka nie jest przypadkowa. Kucharz znany jest ze swojego zamiłowania do mięsa oraz gotowania z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów.

– Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: „myśl lokalnie, działaj globalnie". Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę – mówi o nowym projekcie Jakubiak.

Poza prowadzeniem show na kanale YouTube marki, Tomasz będzie również obecny w czasie innych jej działań marketingowych. Szef kuchni będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz w materiałach telewizyjnych, m.in. podczas pasm śniadaniowych. Wspólnie zrealizowane przepisy mogliśmy zobaczyć na antenie TVP2 w programie „Pytanie Na Śniadanie” już we wrześniu.

– Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa.  Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie– dodaje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Pierwszy odcinek serii „Przepis na Naturalne Poranki” miał swoją premierę 15 października. Kolejne będą pojawiać się cyklicznie w kanałach marki Tarczyński w serwisie YouTube i na Facebooku.

Źródło: Tarczyński S.A.

Dodatkowe informacje:

*Tarczyński za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, segment kabanosów paczkowanych z wyłączeniem Marek Własnych sieci handlowych, okres skumulowany: maj 2019-kwiecień 2020.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764