logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

  PR 16.10.2020, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-jakubiak-nowa-twarza-marki-tarczynski-naturalnie,388823,artykul.html

Do udziału w serii filmów na platformie YouTube gospodarz zaprosi  różnorodnych gości. Wśród nich sportowców, influencerów, a także osoby znane ze świata biznesu i telewizji. Specjalnie dla nich prowadzący przygotuje śniadania z wykorzystaniem produktów bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie.  Wspólny posiłek będzie okazją do rozmowy o pracy, pasjach i kulinarnych upodobaniach. Już w pierwszym odcinku gościem programu jest znana blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Kolejni goście na razie pozostają tajemnicą.

Współpraca marki Tarczyński i Tomasza Jakubiaka nie jest przypadkowa. Kucharz znany jest ze swojego zamiłowania do mięsa oraz gotowania z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów.

– Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: „myśl lokalnie, działaj globalnie". Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę – mówi o nowym projekcie Jakubiak.

Poza prowadzeniem show na kanale YouTube marki, Tomasz będzie również obecny w czasie innych jej działań marketingowych. Szef kuchni będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz w materiałach telewizyjnych, m.in. podczas pasm śniadaniowych. Wspólnie zrealizowane przepisy mogliśmy zobaczyć na antenie TVP2 w programie „Pytanie Na Śniadanie” już we wrześniu.

– Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa.  Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie– dodaje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Pierwszy odcinek serii „Przepis na Naturalne Poranki” miał swoją premierę 15 października. Kolejne będą pojawiać się cyklicznie w kanałach marki Tarczyński w serwisie YouTube i na Facebooku.

Źródło: Tarczyński S.A.

Dodatkowe informacje:

*Tarczyński za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, segment kabanosów paczkowanych z wyłączeniem Marek Własnych sieci handlowych, okres skumulowany: maj 2019-kwiecień 2020.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walentynkowa odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”
„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” to hasło walentynkowej kampanii Durex będącej kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem...
Warzywne Inspiracje od Bonduelle
Zjawisko tzw. „banner blindness” staje się coraz większym wyzwaniem w efektywnej promocji marek. Dlatego tak ważne jest tworzenie treści z lokowaniem produktu, mających formę odpowiadającą naturalnym oczekiwaniom odbiorców. W komunikacji marketingowej marek spożywczych, efektywnym narzędziem, przyciągającym świadomą uwagę konsumenta, jest inspirujący,...
Nowi klienci Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw poinformowała o nawiązaniu współpracy z trzema nowymi klientami. Po kilku latach przerwy, z usług agencji ponownie postanowiła skorzystać IKEA Retail, do stałej obsługi powrócił również CANAL+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.
Nowa odsłona kampanii „I love Maczfit”
Marka Maczfit prezentuje nową odsłonę kampanii „I love Maczfit”, w ramach której wyjątkowe osoby z niezwykłą pasją dzielą się swoją codziennością i opowiadają o tym, jak catering dietetyczny pomaga w realizacji postawionych celów. Naczelnym przekazem cyklu krótkich materiałów wideo jest hasło „Kocham siebie, dbam o...
E.Wedel świętuje 170-te urodziny
Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764