Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, znakomitym kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.
Cykl filmów edukacyjnych o chwytliwym tytule „Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Tomek Jakubiak z właściwym sobie wdziękiem i bezpośredniością dzieli się z widzami swoją ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.
Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje 9 odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego odcinka jest potrawa, przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.
- Tomek nie tylko komponuje doskonałe smaki, ale jest także świetnym showmanem, który potrafi zaciekawić widza swoimi kulinarnymi opowieściami – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw. – W filmach chcieliśmy pokazać, że gotowanie jest łatwiejsze, gdy ma się do wyboru doskonale produkty mięsne z Delikatesów Centrum.
Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media. W komunikacji wykorzystano Kanały YT, FB oraz stronę www Delikatesów Centrum.
Źródło: Mullenlowe Warsaw