logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kąkol pokieruje sprzedażą w Spicy Mobile

  PR 15.02.2019, przeczytano 602 razy

Tomasz Kąkol objął nowoutworzone stanowisko Sales Directora i stanął na czele działu sprzedaży w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-kakol-pokieruje-sprzedaza-w-spicy-mobile,381251,artykul.html

Tomasz Kąkol jest związany z agencją Spicy Mobile od pięciu lat. Od 2016 r. jako Head of Planning and Strategy był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem plannerów, przygotowanie dedykowanych strategii oraz prezentacji, a także koordynowanie kampanii w sieci reklamowej Mobigate.

Po awansie, Tomasz stanął na czele zespołu sprzedaży. Jako nowy Sales Director odpowiada za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami oraz wydawcami, rozwój strategicznych produktów firmy, a także dalszą rozbudowę struktur sprzedaży o cenionych na rynku specjalistów digital marketingu.

Przed Spicy Mobile Tomasz Kąkol był związany z agencją ClickAd, gdzie pełnił funkcję Media Plannera oraz Account Managera.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764