logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kąkol pokieruje sprzedażą w Spicy Mobile

  PR 15.02.2019, przeczytano 208 razy

Tomasz Kąkol objął nowoutworzone stanowisko Sales Directora i stanął na czele działu sprzedaży w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-kakol-pokieruje-sprzedaza-w-spicy-mobile,381251,artykul.html

Tomasz Kąkol jest związany z agencją Spicy Mobile od pięciu lat. Od 2016 r. jako Head of Planning and Strategy był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem plannerów, przygotowanie dedykowanych strategii oraz prezentacji, a także koordynowanie kampanii w sieci reklamowej Mobigate.

Po awansie, Tomasz stanął na czele zespołu sprzedaży. Jako nowy Sales Director odpowiada za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami oraz wydawcami, rozwój strategicznych produktów firmy, a także dalszą rozbudowę struktur sprzedaży o cenionych na rynku specjalistów digital marketingu.

Przed Spicy Mobile Tomasz Kąkol był związany z agencją ClickAd, gdzie pełnił funkcję Media Plannera oraz Account Managera.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764