logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

  PR 02.07.2021, przeczytano 440 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania Plusa na Kartę. Twarzą kolejnej odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został jeden z najbardziej znanych i popularnych polskich aktorów – Tomasz Karolak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-karolak-nowa-twarza-platformy-plusa-na-karte,392140,artykul.html

Tomasz Karolak dołączył do plejady gwiazd występujących w reklamach Plusa. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z życia wzięte i kręcą się zawsze wokół kategorii telekomunikacyjnej. Zgodnie z lekką, żartobliwą formułą kampanii Tomasz Karolak wcielił się w trzy trudne role: Karola - głównego bohatera, żony i teściowej, potwierdzając tym samym swój wybitny talent aktorski i komediowy. To dopiero początek nowych perypetii Karola. Kolejne odcinki już wkrótce.

Najnowsza kampania reklamowa nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w humorystyczny sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w telefonie. Spot wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni. Opłata wynosi tylko 15 zł i jest pobierana jednorazowo w momencie włączenia promocji, a żeby z niej skorzystać wystarczy mieć aktywne konto oraz posiadać środki pozwalające na pobranie opłaty.

Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Plus na Kartę “Przerwa"
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Brain
  • Reżyser: Bartek Ignaciuk
  • Operator obrazu: Paweł Figurski
  • Scenariusz: Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak
  • Muzyka: George Hollingdrake “A Jolly Old Time”
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP
  • Postprodukcja: Televisor, Zstudio&Burza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764