logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

  PR 02.07.2021, przeczytano 514 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania Plusa na Kartę. Twarzą kolejnej odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został jeden z najbardziej znanych i popularnych polskich aktorów – Tomasz Karolak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-karolak-nowa-twarza-platformy-plusa-na-karte,392140,artykul.html

Tomasz Karolak dołączył do plejady gwiazd występujących w reklamach Plusa. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z życia wzięte i kręcą się zawsze wokół kategorii telekomunikacyjnej. Zgodnie z lekką, żartobliwą formułą kampanii Tomasz Karolak wcielił się w trzy trudne role: Karola - głównego bohatera, żony i teściowej, potwierdzając tym samym swój wybitny talent aktorski i komediowy. To dopiero początek nowych perypetii Karola. Kolejne odcinki już wkrótce.

Najnowsza kampania reklamowa nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w humorystyczny sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w telefonie. Spot wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni. Opłata wynosi tylko 15 zł i jest pobierana jednorazowo w momencie włączenia promocji, a żeby z niej skorzystać wystarczy mieć aktywne konto oraz posiadać środki pozwalające na pobranie opłaty.

Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Plus na Kartę “Przerwa"
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Brain
  • Reżyser: Bartek Ignaciuk
  • Operator obrazu: Paweł Figurski
  • Scenariusz: Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak
  • Muzyka: George Hollingdrake “A Jolly Old Time”
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP
  • Postprodukcja: Televisor, Zstudio&Burza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764