logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

  PR 02.07.2021, przeczytano 421 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania Plusa na Kartę. Twarzą kolejnej odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został jeden z najbardziej znanych i popularnych polskich aktorów – Tomasz Karolak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-karolak-nowa-twarza-platformy-plusa-na-karte,392140,artykul.html

Tomasz Karolak dołączył do plejady gwiazd występujących w reklamach Plusa. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z życia wzięte i kręcą się zawsze wokół kategorii telekomunikacyjnej. Zgodnie z lekką, żartobliwą formułą kampanii Tomasz Karolak wcielił się w trzy trudne role: Karola - głównego bohatera, żony i teściowej, potwierdzając tym samym swój wybitny talent aktorski i komediowy. To dopiero początek nowych perypetii Karola. Kolejne odcinki już wkrótce.

Najnowsza kampania reklamowa nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w humorystyczny sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w telefonie. Spot wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni. Opłata wynosi tylko 15 zł i jest pobierana jednorazowo w momencie włączenia promocji, a żeby z niej skorzystać wystarczy mieć aktywne konto oraz posiadać środki pozwalające na pobranie opłaty.

Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Plus na Kartę “Przerwa"
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Brain
  • Reżyser: Bartek Ignaciuk
  • Operator obrazu: Paweł Figurski
  • Scenariusz: Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak
  • Muzyka: George Hollingdrake “A Jolly Old Time”
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP
  • Postprodukcja: Televisor, Zstudio&Burza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764