logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Klusek na czele działu SEO w Mbridge

  PR 06.12.2018, przeczytano 288 razy

W związku z rozwojem agencji Tomasz Klusek awansował na stanowisko SEO Manager. Od teraz będzie zarządzał pracami kilkuosobowego zespołu SEO w MBridge - Marketing Experts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-klusek-na-czele-dzialu-seo-w-mbridge,380433,artykul.html

Tomasz związany jest z agencją od 2017 r. Początkowo jako Specjalista SEO odpowiadał za tworzenie oraz wdrażanie strategii pozyskiwania ruchu organicznego. W ramach swoich obowiązków realizował działania na rzecz Klientów takich jak m.in. Smyk, Gandalf, Tok FM czy portalu Przepisy.pl. Od grudnia 2018 r. zajmie się również zarządzaniem kilkuosobowym działem SEO.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764