logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl

  PR 24.01.2023, przeczytano 559 razy
ilustracja

Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-korniejew-dyrektorem-wydawniczym-gazeta.pl,398749,artykul.html

Tomasz Korniejew jest związany z Gazeta.pl od ponad 4 lat. Do niedawna pełnił rolę dyrektora i redaktora naczelnego serwisu Moto.pl. Od stycznia br. jako dyrektor wydawniczy Gazeta.pl czuwa nad biznesowym rozwojem serwisu Moto.pl oraz nowo utworzonego obszaru Biznes, w ramach którego będzie m.in. nadzorował rozwój nowych serwisów internetowych.  

– Tomasz Korniejew w roli dyrektora wydawniczego jest pierwszym i zarazem najlepszym kontaktem dla naszego zespołu i partnerów zewnętrznych, planujących interesujące inicjatywy oraz współpracę z Gazeta.pl – mówi Małgorzata Blada, p.o. dyrektorki pionu Gazeta.pl. – Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w strukturze portalu pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej innowacyjne formaty oraz treści wychodzące naprzeciw oczekiwaniom zarówno naszych czytelników, jak i partnerów biznesowych. Tomasz Korniejew pozostaje też twarzą ważnego dla nas segmentu motoryzacyjnego – dodaje.

W związku z awansem Tomasza Korniejewa redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz, dotychczasowy zastępca szefa redakcji Moto.pl ds. treści. Do jego obowiązków należy teraz m.in. dbanie o rozwój contentowy i zasięgowy Moto.pl.  

To nie koniec zmian w obszarze motoryzacyjnym portalu Gazeta.pl. W styczniu br. utworzony został także dział rozwoju biznesu, którym jako managerka kieruje Katarzyna Łapińska, wcześniej project managerka w redakcji Moto.pl. Do jej nowych obowiązków należy m.in.  wspieranie dyrektora wydawniczego w budowaniu strategii rozwoju Moto.pl i nowych serwisów, realizacja akcji specjalnych i partnerstw serwisu, a także – we współpracy z działami rozwoju produktu i sprzedaży – rozwój oferty reklamowej w sektorze motoryzacyjnym.

– Zmiany strukturalne w Moto.pl pozwolą nam jeszcze efektywniej działać w nowych rolach – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy. – Filip Trusz niejednokrotnie udowodnił, że potrafi budować zasięg i dobrze wyczuwa potrzeby czytelników Moto.pl, a Katarzyna Łapińska świetnie sprawdziła się w roli osoby tworzącej nowe produkty dla branży motoryzacyjnej i zarządzającej przebiegiem plebiscytu The Best of Moto. Jestem przekonany, że ich awanse to pozytywna zmiana dla Moto.pl i całego portalu Gazeta.pl.

 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764