logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Krawczyk dołącza do Grupy ZPR Media

  PR 03.12.2021, przeczytano 412 razy
ilustracja

Nowe stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju TIME S.A. obejmuje Tomasz Krawczyk. Będzie odpowiadał za rozwój cyfrowej strategii.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-krawczyk-dolacza-do-grupy-zpr-media,393976,artykul.html

- Zorientowanie spółki na obszar digital, a także gotowość do inwestowania w niego, to najważniejsze elementy gwarantujące dynamiczny rozwój, które przekonały mnie do dołączenia do tego świetnego i profesjonalnego zespołu – mówi Tomasz Krawczyk.

Tomasz Krawczyk pracuje w mediach od ponad 20 lat. Jest doświadczonym menedżerem specjalizującym się w biznesie online i ekspertem transformacji digital.

W latach 2014-2021 jako Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego w Polska Press Grupie zarządzał mediami cyfrowymi. Kreował strategie online, z sukcesami transformując organizację w kierunku digitala, między innymi poprzez tworzenie nowoczesnych struktur i produktów medialnych w obszarze wydawniczym.

Jest autorem koncepcji serwisów regionalnych, odpowiadał również za ich rozwój, jak też realizowanie wysokiej dynamiki wzrostu parametrów ruchu oraz przychodów. Opracował i wdrażał strategię rozwoju produktów tematycznych, a także obszarów wideo, mobile oraz systemów wsparcia organizacji z zakresu social mediów, SEO i content marketingu.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764