logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time S.A.

  PR 03.10.2022, przeczytano 215 razy
ilustracja

Zarząd TIME S.A. dotychczas występował w trzyosobowym w składzie: Katarzyna Białek - prezes, oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. Nowy wiceprezes zarządza pionem wydawniczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-krawczyk-wiceprezesem-time-s.a.,397444,artykul.html

- Jesteśmy w trakcie realizacji ambitnej strategii, w ramach której naszymi priorytetami jest rozwój multimedialnych treści, internetowego produktu mediowego oraz nowoczesnych struktur – mówi Tomasz Krawczyk.

Tomasz Krawczyk z mediami związany jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w Nowej Trybunie Opolskiej (spółka Pro Media), następnie pracował w centrali Mediów Regionalnych, a w latach 2014-2021 był Dyrektorem Rozwoju Redakcyjnego w Polska Press Grupie. Zarządzał produktami cyfrowymi oraz ich rozwojem. Tworzył i realizował strategię digital, transformował organizację oraz rozwijał struktury online. Do spółki TIME S.A. (Grupa ZPR Media) dołączył w grudniu 2021 roku, od tego czasu realizując zadania na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju.

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764