logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time S.A.

  PR 03.10.2022, przeczytano 570 razy
ilustracja

Zarząd TIME S.A. dotychczas występował w trzyosobowym w składzie: Katarzyna Białek - prezes, oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. Nowy wiceprezes zarządza pionem wydawniczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-krawczyk-wiceprezesem-time-s.a.,397444,artykul.html

- Jesteśmy w trakcie realizacji ambitnej strategii, w ramach której naszymi priorytetami jest rozwój multimedialnych treści, internetowego produktu mediowego oraz nowoczesnych struktur – mówi Tomasz Krawczyk.

Tomasz Krawczyk z mediami związany jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w Nowej Trybunie Opolskiej (spółka Pro Media), następnie pracował w centrali Mediów Regionalnych, a w latach 2014-2021 był Dyrektorem Rozwoju Redakcyjnego w Polska Press Grupie. Zarządzał produktami cyfrowymi oraz ich rozwojem. Tworzył i realizował strategię digital, transformował organizację oraz rozwijał struktury online. Do spółki TIME S.A. (Grupa ZPR Media) dołączył w grudniu 2021 roku, od tego czasu realizując zadania na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju.

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764