logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kułakowski w agencji PR Hub

  PR 03.10.2022, przeczytano 799 razy
ilustracja

Tomasz Kułakowski, dotychczasowy rzecznik prasowy producenta napojów Krynicy Vitamin, 1 października objął stanowisko Account Directora w agencji PR Hub. Były korespondent Polsatu w Moskwie i były dziennikarz Czarno na Białym w TVN24 wzmocni agencję w obsłudze klientów z branży spożywczej, FMCG, deweloperskiej i energii odnawialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-kulakowski-w-agencji-pr-hub,397438,artykul.html

Tomasz Kułakowski będzie też wsparciem dla PR Hub w rozwijaniu usług z obszaru public affairs, a także strategicznego konsultingu dla firm, w tym szkoleń.

Tomasz Kułakowski z Krynicą Vitamin był związany od grudnia 2020 roku. Odpowiadał za komunikację wewnętrzną, a także zewnętrzną z interesariuszami Spółki. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Specjalizuje się w wystąpieniach publicznych. Wcześniej w 2020 roku był reporterem programu „Czarno na Białym” w TVN24. W latach 2012-2019 pracował jako korespondent telewizji Polsat w Moskwie.  Wcześniej w latach 2008-2011 był reporterem Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia. Publikował w „Tygodniku Powszechnym”, „Rzeczpospolitej”, „Nowej Europie Wschodniej”. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną w Uniwersytecie Jagiellońskim.

Źródło: PR Hub

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764