logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kwiatkowski na czele działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus

  PR 01.06.2021, przeczytano 758 razy

Tomasz Kwiatkowski został Head of E-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+). Będzie odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace’ach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-kwiatkowski-na-czele-dzialu-e-commerce-w-grupie-komunikacja-plus,391711,artykul.html

Oferta Proomni obejmuje m.in. pełne wsparcie dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Amazon i efektywnie dotrzeć ze swoim produktem na rynki międzynarodowe. Zespół Tomka oferuje kompleksowe wsparcie – od stworzenia strategii sprzedaży na Amazon, założenie konta klienta wraz ze spełnieniem wszystkich formalności, przez marketing wewnątrz platformy, client service i tworzenie contentu, aż po magazynowanie i logistykę. Dzięki temu klienci w jednym miejscu otrzymają możliwość wdrożenia kompleksowej obsługi e-commerce na Amazon.

– Amazon otwiera przed polskimi przedsiębiorcami nowe możliwości sprzedaży. Wiąże się to także z szeregiem nowych wyzwań formalnych, marketingowych, logistycznych czy biznesowych. Każdy z tych elementów jest kluczowy, aby firmy mogły czerpać realne korzyści finansowe z Amazon – podkreśla Tomasz Kwiatkowski,  Head of E-commerce w Proomni. –  Amazon i  Proomni współpracują ze sobą już od kilku lat, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby wspierać klientów w efektywnej sprzedaży. Jednym z polskich przedsiębiorców, z którym współpracujemy, jest INGLOT, którego produkty sprzedajemy m.in. w Niemczech na Amazonie, a już niedługo na kolejnych marketplace – dodaje.

Tomasz Kwiatkowski posiada duże doświadczenie przy prowadzaniu projektów e-commerce bezpośrednio po stronie klienta. Jako Dyrektor Marketingu i E-commerce koordynował działania dla jednej z największych polskich księgarni online taniaksiazka.pl. Wcześniej jako Business Development Director pracował dla sklepu bdsklep.pl. Przed dołączeniem do Proomni wspierał także fundusz inwestycyjny, którego jednym z obszarów działalności jest przywracanie płynności finansowej oraz rozbudowa istniejących platform sprzedaży internetowej. W przeszłości Tomasz Kwiatkowski związany był również z Publicis, JWT Warszawa, JWT Dubai,  Leo Burnett, Agencją Warszawa, gdzie pracował m.in. dla takich marek jak Żywiec, TP SA, HSBC, Pekao SA, Orange, Onet, Shell, Henkel, Unilever, Tefal, Hewlett-Packard, Ranozebrano.pl czy Hagi.com.pl.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764