logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP

  PR 13.04.2021, przeczytano 317 razy
ilustracja

Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-lewandowski-nowym-kierownikiem-marketingu-centrum-medycznego-cmp,391030,artykul.html

Tomasz Lewandowski od ponad 15 lat jest związany z marketingiem, public relations, sprzedażą i logistyką. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych Public Relations na Akademii Leona Koźmińskiego. Jako szef marketingu w Centrum Medycznym CMP będzie odpowiedzialny za rozwój komunikacji marketingowej, nadzór nad identyfikacją wizualną, wsparcie sprzedaży, wzmacnianie wizerunku organizacji i promocję działań profilaktycznych.

– Niezmiernie cieszę się, że w tak trudnym okresie, jakim jest pandemia COVID-19 powierzono mi to ambitne zadanie, które w barwach CMP i w otoczeniu wspaniałych i zaangażowanych ludzi będę miał zaszczyt realizować – mówi Tomasz Lewandowski.

Do CMP przeszedł z Tramwajów Warszawskich, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej. Był również pierwszym Rzecznikiem Etyki powołanym w tej organizacji. Jedną z bardziej znanych kreacji marketingowych, jakie powstały pod jego skrzydłami jest kampania społeczna „Odłóż smartfon i żyj”, która została wyróżniona Srebrnym Spinaczem.

Źródło: Centrum Medyczne CMP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764