logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Machała w Wirtualnej Polsce

  PR 25.08.2016, przeczytano 785 razy

Od 1 listopada do Grupy Wirtualna Polska dołączy Tomasz Machała. Obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzającego obszarem Wiadomości i Biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-machala-w-wirtualnej-polsce,29705,artykul.html

W Grupie WP Machała odpowiadał będzie m.in. za współtworzenie i realizację strategii serwisów informacyjnych i finansowych. Podlegać mu będą m.in. strona główna, serwisy ekonomiczne i publicystyczne Grupy, w tym WP Wiadomości, WP Opinie i Money.pl.

- W Grupie WP widzę ważne dla mnie wartości: energię, gotowość podejmowania wyzwań, determinację w rozwoju, odwagę, ducha przedsiębiorczości. Ekscytujące wydaje mi się połączenie wielkości, a więc możliwości firmy, z jej dynamiczną innowacyjnością, otwartością na zmiany, świeże pomysły, także ryzyko. Z radością myślę o pracy z nowym zespołem, o wielkich rzeczach, które uda nam się razem osiągnąć. WP jest liderem rynku, chcę więc, by media Grupy były najważniejszymi w Polsce źródłami informacji i opinii – mówi Tomasz Machała.

Tomasz Machała od 2012 związany był z Grupą naTemat, pełniąc funkcje dyrektora zarządzającego, redaktora naczelnego i prezesa spółki. Odpowiadał za powstanie i rozwój serwisów naTemat, INNPoland, mamaDu, BLISS, ASZdziennik oraz TruDat. Wcześniej pracował jako reporter TVN24, Wydarzeń Polsatu i sekcji polskiej BBC. Prowadził też Poranne Graffiti w Polsat News. Był wydawcą i prowadzącym serwisy informacyjne Radia Eska oraz współpracownikiem Super FM. Pisał dla Wprost, publikuje w tygodniku Newsweek. Jest założycielem serwisów kampanianazywo.pl i poliprawda.pl.

Tomasz Machała studiował w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: WP

http://www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Aż dziw bierze, że niemal z dnia na dzień przechodzi do konkurencji.
Ktoś poważnie zaspał, albo...

avatar użytkownika
,

No no... śmiało!  

,

Machała pożegnał się z naTemat, publikując felieton pożegnalny 'na wyłączność', w innym serwisie.
Zwykle takie pożegnania publikuje się u siebie. Chyba, że nie można opublikować...
  

avatar użytkownika
,

No dobrze - ale co z tego ma wynikać? Albo raczej - jaki sensacyjny wątek ma z tego wynikać? Twój wpis wygląda jakby był tu co najmniej materiał do zbadania przez CBA, CBŚP, a kto wie czy nie CIA i KGB...?  

,

Dla Signs nic się nie zmieni, przecież Machała idzie do WP a nie do Was.  

avatar użytkownika
,

Czyli dla WP się zmieni? Serio - i to na lepsze?  

,

Niech pomyślę.
Machała stworzył naTemat. Fakt, odsłonowy sukces, ale gdzieś po drodze zgubił jakość, którą zapowiadał na początku. Teraz idzie do WP, w którym jakości nie uświadczysz.

Co dobrego może wyjść z takiego tabloidowego mariażu?
Raczej niewiele.

Z drugiej strony, czytelnika WP zadowoli cokolwiek, więc pewnie zmiany nawet nie dostrzeże.
  

avatar użytkownika
,

No i na to właśnie czekaliśmy - już dawno (od czasu usunięcia konta przez kolegę refuzo) nikt nie przypominał nam, że WP to tabloid. A co z tym Machałą i jego niemożnościami? Jest tu jakiś pikantny, nietabloidowy wątek?  

,

Może powinieneś poprosić, dla równowagi, by ktoś inny napisał odmienną od mojej opinię.

Znajdź swojego Jarząbka, który będzie Ci spiewał do szafy, to, co mu wcześniej napiszesz. Może w jego opinii WP tabloidem nie będzie.
  

avatar użytkownika
,

Nie rozumiesz - chodzi o to, że Twoje komentarze są niemerytoryczne i niezwiązane z tematem. Chętnie dowiemy się jak i dlaczego zamieszczane przez nas materiały na temat WP wspierają Twoim zdaniem taką czy inną opinię o tym serwisie. Jednak Twoje komentarze tylko udają że odnoszą się do naszych tekstów, a w istocie są biciem stale tej samej piany. Uprawiasz doktrynerstwo i propagandę - śmiecisz zamiast dzielić się opiniami i dyskutować.  

,

WP jest tabloidem. To jest opinia, która wynika z kilkukrotnych odwiedzin portali grupy. Stawiam dolary przeciw rublom, że tę opinię podziela wielu internautów.

Machała miał zrobić jakościowy serwis. Z opinii zawartych w komentarzach pod tekstami w naTemat wynika, że nie udało mu się. Błędy ortograficzne, merytoryczne, rzeczowe, lekceważenie czytelnika, wciskanie nieoznaczonych reklam etc.

Machała w dziwnych okolicznościach odchodzi z nT, żegna się na łamach małego serwisu o technologiach, przechodzi do WP.

Autor finansowego sukcesu tabloidu, przechodzi do innego tabloidu. To opinia wynikająca z powyższych.

Chcesz innej? ZNAJDŹ kogoś, kto pochwali WP, Machałę i naTemat.
Przekonaj, żeby tu napisał komentarz.

Znajdź swojego Jarząbka redaktorze.
  

avatar użytkownika
,

Ktoś sugerował że chce innej opinii? Chcemy Twojej, umotywowanej uczciwie (nie musi być poprawnie - byle było uczciwie) opinii skoro powiedziałeś "a" - to wszystko. Dalej jej nie widać, bo w miejsce argumentu robisz unik pisząc "znajdź kogoś kto pochwali natemat". Nie zamierzamy nikogo szukać - jeśli chcesz i umiesz uzasadnić że natemat.pl to tabloid - zrób to, sam znajdź autorytety na które się powołasz. Błędy ortograficzne? Znajdź duży portal w którym się one nie zdarzają.  

,

Kupujesz pierogi.
Przyszedłeś do domu, wrzuciłeś na patelnię czy do garnka. Przygotowałeś, siadłeś do stołu, zacząłeś jeść i ****... kartoflany smak, gumowe ciasto, farsz pełen E.
Nie da się zjeść.
Piszesz w internecie, że niedobre. Wszak próbowałeś jeść i się nie dało.





...i wtedy pojawia się jakiś kretyn, twierdząc, że musisz to udowodnić.
  

avatar użytkownika
,

Nie rozumiesz elementarnych spraw. Nikt nie wymaga udowadniania że coś Ci smakuje lub nie - bo to z definicji oceny subiektywne. Nikt nie podejrzewa Cię również, że informując o swojej ocenie usiłujesz wystawić jakąś obiektywną notę.

Opinia o tabloidowej jakości serwisu internetowego jest zupełnie innego gatunku. Wypowiadając się na ten temat sugerujesz, że wypowiadasz zobiektywizowaną ocenę opartą na jakichś przesłankach. Zanim zaprotestujesz przypomnij sobie, że sam usiłowałeś odwołać się do jakichś rzekomo powszechnych i obowiązujących opinii aby nadać swoim sądom walor obiektywizmu. Nie dziw się zatem że ktoś oczekuje umotywowania czegoś, co usiłujesz sprzedać jako obiektywne i uargumentowane. Albo od razu uprzedzaj, że to co piszesz to tylko Twoje subiektywne i nie poparte niczym odczucia. I daruj sobie wyzwiska bo odsłaniasz w ten sposób swoją merytoryczną bezradność.
  

,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (wulgarna lub obraźliwa forma wpisu)
  

,

Myślisz, że jeśli skasujesz komentarz to WP przestanie być tabloidem?  

avatar użytkownika
,

Myślisz że jak powiesz, że Księżyc jest tabloidem, to Słońce zajdzie krwawo, a Księżyc stanie się tabloidem?  

,

Bluzg sprowokowany nie jest bluzgiem / Redakcja.  

avatar użytkownika
,

Wiemy na razie tyle, że generalnie uważasz ludzi za kretynów, a to co robią - za syf bez żadnej wartości. W związku z tym sądzisz, że możesz to coś dowolnie opluwać, niszczyć, kraść, dysponować tym wedle uznania. To dużo - ale nie wyjaśnia co miał oznaczać Twój wpis pod artykułem, przesiąknięty lekką nutą tajemnicy i sensacji. Rozpaliłeś nasze niezdrowe emocje - a tu taka proza...  

,

Pisząc o WP, piszesz o tabloidzie dla 'niewymagającego odbiorcy',
Pisząc o Machale, piszesz o facecie, który kryptoreklamę nazywa innowacyjnością.


Jakby Ci to wyjaśnić, żebyś zrozumiał.
Pisz o rzeczach WARTOŚCIOWYCH, to będzie mniej krytycznych komentarzy.
  

avatar użytkownika
,

Jakoś tak się składa, że jeśli już pojawia się krytyczny komentarz - to jest to z reguły Twój komentarz. Zauważyłeś? Szanujemy Cię jak każdego użytkownika, ale to nie wystarczy aby tworzyć serwis zgodnie z Twoimi upodobaniami. Tym bardziej, że nie sposób wskazać niczego, co by Ci się podobało - celujesz w gnojeniu wszystkiego i wszystkich. Masz upatrzony jakiś polski portal informacyjny kalibru WP, który mógłbyś zaproponować jako wzór pod względem jakości merytorycznej materiałów oraz polityki reklamowej?  

,

99% użytkowników signs, ma zwyczajnie w dupie to co publikujesz jako bezpłatny materiał PR. Jak mniemam.  

avatar użytkownika
,

Ano właśnie - nie masz.  

,

Dlatego właśnie potrzebujesz Jarząbka. Nawet jeśli miałby to być Twój lewy profil.

Jak przyjdzie jakiś krytyk, to go bęc przez łeb Jarząbkiem i będzie wyglądało, jakby się dwóch użytkowników dyskutowało.

A tak, wyglądasz idiotycznie, bo robisz za etatowego obrońcę treści nadmuchanych w nieprawdy, półprawdy, mity i pobożne życzenia.
  

avatar użytkownika
,

Ani nasz, ani Twój komentarz nie dotyczył opublikowanych tu treści - ale Twojej oceny serwisu WP. Nie wypowiadałeś się ani o formie artykułu, ani o jego rzetelności - usiłowałeś natomiast skomentować sam fakt przejścia redaktora Machały do Wirtualnej Polski. Gdzie zatem ten Twój "atak na treści" i nasza rzekoma ich obrona?

Liczysz na to, że manipulując, kłamiąc, obrażając uda Ci się tak zmącić wodę aby przesłonić własną bezradność merytoryczną? Nie idź tą drogą!
  

,

Widzisz, każdym swoim wpisem udowadniasz, że bez Jarząbka ani rusz.  

,

Dzisiejsza wizyta na stronach GWP, reklama umieszczona na jednej z podstron kieruje do:
http://wallstreetmagazine.pl/finanse/dzieki-tej-metodzie-zarobisz-pow/

Czy klasowy serwis reklamowałby takie ******?
Nie sądzę.
  

avatar użytkownika
,

O widzisz - o takie właśnie konkretne argumenty chodzi. Teraz każdy może sobie odpowiedzieć na postawione przez Ciebie pytanie i ocenić czy Twoja opinia jest uzasadniona.

Na marginesie - sprawdziłeś czy ta reklama była serwowana przez WP czy może przez Google? W tym drugim wypadku wydawca nie ma specjalnego wpływu na wyświetlane reklamy.
  

,

Wyświetla się na podstronie serwisu pocztowego WP.

Nie sądzę, by można było zrzucić odpowiedzialność za to, na kogoś innego.
  

avatar użytkownika
,

No ale to nie jest kwestia do osądzania tylko do sprawdzenia.  

,

Jeśli prowadzisz portal i pozwalasz, by ktoś obcy robił ci wrzutki reklamowe, to pilnujesz żeby nie było w nich ****** albo bierzesz na klatę, że ktoś nasrał.
Nie ma zmiłuj.

Tłumaczenia o dochodzeniu zostaw na grupę AS.
  

avatar użytkownika
,

W wypadku zewnętrznych serwerów reklamowych, zwłaszcza Google Adsense, wpływ na to co pokazuje się na stronach jest w praktyce niemożliwy. Oczywiście należy wziąć na klatę konsekwencje tego, ale z serwerów takich korzysta zdecydowana większość nawet najbardziej nobliwych mediów internetowych. Dlatego fakt dopuszczenia Google do serwowania reklam na stronach nie jest wiarygodnym kryterium oceny jakości serwisu - to dziś standard.  

,

Ale przestań się tłumaczyć jak nastolatka.
Co internautę obchodzi, że pozwalasz komuś obcemu wstrzykiwać skrypty do swojej strony?
Nic.

Reklama ****** jest w domenie serwisu pocztowego GWP. To znaczy, że GWP bierze pieniądze za reklamowanie ******.
Proste?
Proste.

A takich przypadków jest więcej, znacznie więcej i GWP wcale się nie wstydzi, że na nich zarabia.
  

avatar użytkownika
,

Powtórzmy bo znów nie rozumiesz - ten sam zarzut można postawić zdecydowanej większości serwisów, więc to kryterium nie działa jako sposób na odławianie lepszych lub gorszych. Można co najwyżej zaryzykować na tej podstawie ocenę ogólnej sytuacji w branży medialnej, ale nie ocenę pojedynczego serwisu.

Możemy odwrócić sytuację i zapytać Cię o chwalebny przykład znaczącego portalu, który nie splamił się wpuszczaniem emisji z zewnętrznego serwera. Zajrzyj sobie na CNN - na głównym miejscu reklamowym na stronie głównej serwisu masz reklamę z Googla, której nikt w CNN nie zatwierdza do emisji. CNN to też tabloid?
  

,

No to napisz artykuł o innych serwisach i czekaj na komentarze pod nim.


Tymczasem tutaj i teraz mowa jest o reklamie jakiegoś ****** umieszczonej w serwisie pocztowym GWP.
  

avatar użytkownika
,

I znów mijasz się z prawdą deartos. Mowa jest o tym, że ta reklama ma rzekomo świadczyć o jakości serwisu - a świadczy mniej więcej w takim samym stopniu co zastosowanie w serwisie stylów CSS albo kodu HTML...  

,

Oczywiście, że to jakie treści reklamuje serwis świadczy o jego jakości.
To jest oczywista oczywistość.
  

avatar użytkownika
,

Zapomniałeś zacytować jeszcze to: "Żadne krzyki i płacze nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne."  

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764