logo
WIADOMOŚCI

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 190 razy
ilustracja
Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-musial-i-nikodem-sarna-wzmacniaja-netsprint-group,35422,artykul.html

Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dedykowanych dla Wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym. Wspólnie z Nikodemem Sarną, Head of Business Development CEE & Partnerships Network, będą wzmacniać relacje  z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group. Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group  oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako General Manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat. Współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży - jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

Źródło: Netsprint Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone