logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

  PR 12.02.2018, przeczytano 357 razy
ilustracja

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-musial-i-nikodem-sarna-wzmacniaja-netsprint-group,35422,artykul.html

Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dedykowanych dla Wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym. Wspólnie z Nikodemem Sarną, Head of Business Development CEE & Partnerships Network, będą wzmacniać relacje  z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group. Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group  oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako General Manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat. Współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży - jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

Źródło: Netsprint Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Lotko Senior SEM Managerem w Salestube
SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence...
Miejskie iluminacje błyszczą w mediach - raport Press Service
Warszawa, Gdańsk i Kraków – to właśnie zimowe iluminacje tych trzech miast robią największą furorę w mediach zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych – wynika z raportu „Iluminacje Świąteczne” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Świetlne dekoracje sprawiają radość mieszkańcom i są niezwykle...
Pierwszy w tym roku Raport Dostawców już na rynku
Pierwsze tegoroczne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Zbigniew Jakubas chce kupić Radio Zet
- Polski inwestor Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET – dowiaduje się dziennikarz money.pl Mikołaj Kunica. – Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – potwierdza w rozmowie z money.pl Jakubas.
Metoda „na siema” w TVP Info: Wydawca programu zawieszony przez TAI
W odpowiedzi na oburzenie jakie wywołało wyemitowanie w TVP Info animacji Barbary Pieli o Jerzym Owsiaku, TAI podjęło decycję o o zawieszeniu w obowiązkach służbowych wydawcy programu „Minęła 20”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone