logo
WIADOMOŚCI

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

  PR 12.02.2018, przeczytano 328 razy
ilustracja

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-musial-i-nikodem-sarna-wzmacniaja-netsprint-group,35422,artykul.html

Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dedykowanych dla Wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym. Wspólnie z Nikodemem Sarną, Head of Business Development CEE & Partnerships Network, będą wzmacniać relacje  z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group. Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group  oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako General Manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat. Współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży - jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

Źródło: Netsprint Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone