logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Niewiński jako Sales Managing Director w Ad!Vice

  PR 09.02.2016, przeczytano 1222 razy

Tomasz Niewiński awansował w strukturach domu sprzedaży mediów digital Ad!Vice. Odpowiedzialny będzie za budowanie pozycji spółki oraz proces rozwoju struktur sprzedażowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-niewinski-jako-sales-managing-director-w-ad%21vice,27410,artykul.html

Tomasz Niewiński od lipca 2015 zajmował w Ad!Vice stanowisko Sales Directora odpowiadając za zarządzanie sprzedażą agencyjną i bezpośrednią oraz negocjacje handlowe. Od 2013 do 2015 roku kierował sprzedażą reklamy online INFOR BIZNES oraz INFOR.PL jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej. Z sukcesem zintegrował produkty digital oraz utworzył wspólne biuro reklamy internetowej holdingu. Od 2009 współpracował z Media Regionalne Sp. z o.o. jako Kierownik Biura Reklamy Internetowej Mediów Regionalnych.

Do nowych obowiązków Tomasza Niewińskiego w sieci Ad!Vice włączono rozwój oferty produktów Premium, negocjacje z kluczowymi klientami oraz utworzenie struktur regionalnych sprzedaży online.

Źródło: Ströer Media

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764