logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Okulicz dołączył do zespołu Dynamo Film

  PR 13.03.2017, przeczytano 1333 razy

Dom produkcyjny Dynamo Film specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych rozpoczyna stałą współpracę z reżyserem Tomaszem Okuliczem. To początek zmian związanych z rozwojem struktury firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-okulicz-dolaczyl-do-zespolu-dynamo-film,31777,artykul.html

Do zespołu pracującego dla największych i najbardziej wymagających Klientów dołączył właśnie reżyser Tomasz Okulicz. Dynamo i Okulicz będą współpracować na wyłączność.

- Dynamo to ludzie. Łączy nas filmowa pasja, energia i doświadczenie. Z Tomkiem pracowaliśmy dotychczas projektowo. Na planie jest skoncentrowany i profesjonalny. Doskonale potrafi wczuć się w emocje tworzonego filmu, niezależnie od tego czy ma on wzruszyć czy rozbawić odbiorcę. - mówi Maciej Maciantowicz Prezes zarządu Dynamo Film.

Tomasz Okulicz - reżyser filmów reklamowych. Zanim rozpoczął swoją przygodę w reklamie, współtworzył m.in. niezależną grupę teatralną „Wybrzeżak” w Gdańsku, gdzie prowadził kursy dramy, reżyserował spektakle i formy kabaretowe. Następnie przez ponad 7 lat kierował zespołem kreatywnym w agencji Engine, pracując jako dyrektor kreatywny między innymi dla takich klientów jak MINI, BMW, Leroy Merlin, Ergo Hestia, Henkel, Cropp, Lubella, Sinsay, Heyah, T-Mobile Polska czy Herbapol. Współtworzył i reżyserował spoty m.in. dla marek Sinsay i Cropp (LPP), Arena.pl, Unia Group oraz Leroy Merlin. Dla tej ostatniej zrealizował jeden ze swoich najbardziej rozpoznawalnych projektów – kampanię „Bohater Domu”, nagrodzoną m.in. złotą statuetką EFFIE AWARDS. W 2016 roku zdecydował się zakończyć współpracę z agencją i rozwijać się w obszarze reżyserii.  2017 rok rozpoczął intensywnie realizacją serii filmów dla marki Pilsner Urquell wyprodukowanych przez Dynamo Film.

Źródło: Dynamo Film

www.dynamofilm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zoom TV, popularny kanał rozrywkowy należący do Grupy Kino Polska, zmieni model nadawania. Grupa zdecydowała się nie ubiegać o odnowienie koncesji naziemnej kanału. Dostępny obecnie drogą naziemną oraz poprzez operatorów, kanał od 2026 roku będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu Zoom TV zostanie...
Dzień Dobry TVN liderem oglądalności we wszystkich grupach
Najlepszy program poranny w Polsce? Oczywiście "Dzień Dobry TVN"! W listopadzie był to niekwestionowany numer jeden pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach.
Startują debaty Portalu Obronnego
Portal Obronny, specjalistyczny serwis należący do Grupy ZPR Media, rozpoczyna organizację cyklu konferencji, debat i paneli poświęconych wojnom, konfliktom zbrojnym, bezpieczeństwu granic i armii. Pierwsze dwa wydarzenia związane będą z sytuacjami w Ukrainie i w Izraelu.
Grupa RMF z tytułem Najlepszego Biura Sprzedaży Reklamy Radiowej
Grupa RMF kolejny raz pokazała, że na rynku reklamy radiowej nie ma sobie równych – w nowo opublikowanym raporcie Media Marketing Polska, Biuro Sprzedaży Reklamy Grupy kolejny raz zostało uhonorowane tytułem najlepszego w kategorii radio. Biuro utrzymuje ten tytuł nieprzerwanie od 10 lat, deklasując konkurencję. To jednak nie jedyne zwycięstwo – Biuro Sprzedaży RMF...
Grudniowe akcje Radia ESKA
Radio ESKA po raz kolejny wprowadza swoich słuchaczy w bożonarodzeniowy nastrój akcją „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa też głosowanie na największy hit 2024 roku; zwycięzca plebiscytu zostanie ogłoszony w Sylwestra.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764