logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Oświeciński w nowej roli od OLX

  PR 08.09.2021, przeczytano 1262 razy
ilustracjastrzałka

OLX przedstawia nową kampanię wideo i Tomasza Oświecińskiego w zupełnie nowej roli, a właściwie w kilku. Najnowsza produkcja promuje kategorię "Praca" i zachęca do poszukiwania zatrudnienia w takich sektorach jak produkcja, budowa, transport i logistyka, handel i obsługa klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-oswiecinski-w-nowej-roli-od-olx,392909,artykul.html

Celem nowych produkcji pod szyldem OLX Praca jest odczarowanie zawodów, które przez wielu są niedoceniane, a w rzeczywistości wykonywanie ich wiąże się z dobrym wynagrodzeniem i atrakcyjnymi benefitami.

Centralną postacią kampanii jest aktor Tomasz Oświeciński, którego widzowie polskiego kina pokochali za liczne role w produkcjach gangsterskich. Tym razem oglądamy go jednak w charakterze kuriera, magazyniera, specjalisty ds. obsługi klienta czy brygadzisty.

- To kampania skierowana do tych, którzy chcieliby zmienić pracę, ale coś ich powstrzymuje. Tomek Oświeciński z entuzjazmem i humorem dostarcza argumentów "za" - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Pomysłodawcą kampanii jest agencja BBDO. Jak mówi współtwórca kampanii: – Filmy są „kopniakiem” do działania, zwracamy uwagę na plusy poszukiwania pracy na OLX, uświadamiamy możliwości i sens zmian, zachęcamy do poszukiwania tej najlepszej,, a to wszystko z humorem, który potęguje Tomek Oświeciński, tytan pracy, który żadnej pracy się nie boi, każdą lubi, bo w każdej znajduje dobre strony. Przygotowaliśmy kilka odsłon.

Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Kampania wystartowała 6 września i potrwa do końca miesiąca. Filmy będzie można oglądać na nowym kanale marki, czyli  facebookowym profilu OLX Praca oraz na kanale OLX Polska w serwisie YouTube.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764