logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Sąsiadek awansuje w Bluerank

  PR 14.06.2019, przeczytano 586 razy

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu Customer Journey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-sasiadek-awansuje-w-bluerank,382878,artykul.html

Tym samym Bluerank konsekwentnie wprowadza podejście do prowadzenia biznesu oparte o model "Explore vs Exploit", które polega na podzieleniu działalności firmy na dwie części - jedną odpowiedzialną za generowanie przychodu ze sprawdzonego modelu biznesowego, który dana organizacja jest w stanie optymalizować i zwiększać (Exploit Team), podczas gdy druga koncentruje się na poszukiwaniu czystej innowacji, a więc nie jest ograniczona takimi czynnikami jak ROI, skalowalność, własne przyzwyczajenia lub podejście „nie da się tego zmienić” (Explore Team).

Te dwie części to przeciwstawne wobec siebie podejścia i cele, które idealnie się uzupełniają. Exploit vs. Explore to w pełni świadome działanie w dwóch obszarach z dwoma różnymi prędkościami oraz różnym nastawieniem (plan i poukładanie vs testy i innowacje, monetyzowanie i skalowanie vs prototypy i idee bez wartościowania i myślenia ograniczeniami).

- Nasi Partnerzy nieustannie poszukują nowych przewag poprzez innowacje, jednocześnie świat się zmienia bardzo dynamicznie. My z kolei dotarliśmy do miejsca, w którym model biznesowy, który przyniósł nam nieustanny wzrost przez ostatnie 14 lat powoli staje się obciążeniem. By móc efektywnie wesprzeć naszych Partnerów, potrzebujemy umieć wywołać istotne zmiany w naszym działaniu, często dokonując rewolucji jak wtedy, gdy wprowadzaliśmy model White Hat SEO na polski rynek. Tandem Co Managing Directorów – Zbigniew Nowicki i Tomasz Sąsiadek – dbających odpowiednio o rozwój i optymalizację biznesu to najlepsza formuła do tego, by rozwijać naszych Partnerów i siebie samych. Najlepszym przykładem działania Explore w praktyce jest Hitspot Media, nasza marka koncentrująca się na hiperpersonalizacji, która seryjnie zdobywa nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Kiedyś odważna decyzja o innowacji, dzisiaj obszar biznesu skalowany pod nadzorem Tomasza. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

- Jestem bardzo zadowolony z faktu, że moja już ponad siedmioletnia kariera w Bluerank zaprowadziła mnie na zupełnie nowy poziom. Obszar explore to silnik innowacji, w ramach którego poszukujemy i testujemy różne pomysły i idee, który nastawiony jest na wymyślanie. Z kolei obszar exploit to silnik realizacyjny będący bazą do zrównoważonych działań, który nastawiony jest na poprawę i budowanie optymalnych rozwiązań. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje dotychczasowe doświadczenia pielęgnując i optymalizując biznes realizowany z naszymi obecnymi Partnerami w ramach obszaru exploit. Uważam, że utrzymanie równowagi pomiędzy obszarami explore i exploit jest w stanie zapewnić stabilny i zrównoważony wzrost zarówno Bluerank jak i naszym Partnerom a transformacja w kierunku organizacji oburęcznej (ambidextrous organisation) wyznaczała będzie trend dominujący w myśleniu i działaniu organizacji nastawionych na rozwój. - Tomasz Sąsiadek, Co Managing Director Bluerank

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764