logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Sekielski nowym redaktorem naczelnym Newsweeka

  PR 03.06.2022, przeczytano 271 razy
ilustracja

1 lipca 2022 r. Tomasz Sekielski obejmie stanowisko redaktora naczelnego Newsweeka i jako szef wszystkich tytułów wydawanych pod marką Newsweek będzie odpowiedzialny za tygodnik Newsweek Polska, serwis Newsweek.pl oraz wydania tematyczne tygodnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-sekielski-nowym-redaktorem-naczelnym-newsweeka,396137,artykul.html

– Newsweek od lat jest kształtowany przez wybitny zespół dziennikarzy, który nie boi się wyzwań i niewygodnych tematów. Z Tomaszem Sekielskim na czele tytuł zyskuje lidera, który reprezentuje rzetelne i jakościowe dziennikarstwo. Jestem przekonany, że doświadczenie, profesjonalizm, wytrwałość i odwaga Tomasza Sekielskiego w podejmowaniu istotnych, społecznie ważnych tematów są gwarancją dalszego dynamicznego rozwoju marki Newsweek na polskim rynku jako bezkompromisowego i niezależnego medium – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.

Jako redaktor naczelny Tomasz Sekielski będzie odpowiadać za politykę redakcyjną tygodnika, serwisu, wydań tematycznych pod marką Newsweek, a także za rozwój nowych formatów audio i wideo marki Newsweek. Tomasz Sekielski pozostanie także jednym z prowadzących program „Onet Rano”, z którym jest związany od 2018 roku.

– Newsweek jest światową marką i bez wątpienia jest jednym z najważniejszych mediów opiniotwórczych w Polsce. Będę miał przyjemność współpracować z najlepszymi dziennikarzami w kraju – dołączam do zespołu, który jest niezwykle profesjonalny. Jestem przekonany, że będziemy się rozwijać i umacniać swoją pozycję wśród wolnych i niezależnych mediów w Polsce – mówi Tomasz Sekielski, nowy redaktor naczelny Newsweeka.

Tomasz Sekielski jest dziennikarzem, reporterem, twórcą filmów dokumentalnych i autorem książek. W latach 1997–2006 był reporterem „Faktów TVN”. Był także gospodarzem piątkowych wydań programu „Kropka nad i”. Od 2003 wraz z Andrzejem Morozowskim prowadził audycję „Kuluary”, codzienny program „Prześwietlenie” i „Teraz my!”. W TVN24 stworzył „Czarno na białym”. Od października 2012 do stycznia 2015 był gospodarzem poranków w Radiu Tok FM. Od stycznia 2013 do czerwca 2016 współpracował z TVP, gdzie prowadził autorski program „Po prostu”. Był także gospodarzem „Woronicza 17” w TVP Info. Pisał dla tygodników Newsweek i Wprost. W listopadzie 2018 roku dołączył do zespołu prowadzących program „Onet Rano”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, wiodący globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym...
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764