logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Sekielski nowym redaktorem naczelnym Newsweeka

  PR 03.06.2022, przeczytano 412 razy
ilustracja

1 lipca 2022 r. Tomasz Sekielski obejmie stanowisko redaktora naczelnego Newsweeka i jako szef wszystkich tytułów wydawanych pod marką Newsweek będzie odpowiedzialny za tygodnik Newsweek Polska, serwis Newsweek.pl oraz wydania tematyczne tygodnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-sekielski-nowym-redaktorem-naczelnym-newsweeka,396137,artykul.html

– Newsweek od lat jest kształtowany przez wybitny zespół dziennikarzy, który nie boi się wyzwań i niewygodnych tematów. Z Tomaszem Sekielskim na czele tytuł zyskuje lidera, który reprezentuje rzetelne i jakościowe dziennikarstwo. Jestem przekonany, że doświadczenie, profesjonalizm, wytrwałość i odwaga Tomasza Sekielskiego w podejmowaniu istotnych, społecznie ważnych tematów są gwarancją dalszego dynamicznego rozwoju marki Newsweek na polskim rynku jako bezkompromisowego i niezależnego medium – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.

Jako redaktor naczelny Tomasz Sekielski będzie odpowiadać za politykę redakcyjną tygodnika, serwisu, wydań tematycznych pod marką Newsweek, a także za rozwój nowych formatów audio i wideo marki Newsweek. Tomasz Sekielski pozostanie także jednym z prowadzących program „Onet Rano”, z którym jest związany od 2018 roku.

– Newsweek jest światową marką i bez wątpienia jest jednym z najważniejszych mediów opiniotwórczych w Polsce. Będę miał przyjemność współpracować z najlepszymi dziennikarzami w kraju – dołączam do zespołu, który jest niezwykle profesjonalny. Jestem przekonany, że będziemy się rozwijać i umacniać swoją pozycję wśród wolnych i niezależnych mediów w Polsce – mówi Tomasz Sekielski, nowy redaktor naczelny Newsweeka.

Tomasz Sekielski jest dziennikarzem, reporterem, twórcą filmów dokumentalnych i autorem książek. W latach 1997–2006 był reporterem „Faktów TVN”. Był także gospodarzem piątkowych wydań programu „Kropka nad i”. Od 2003 wraz z Andrzejem Morozowskim prowadził audycję „Kuluary”, codzienny program „Prześwietlenie” i „Teraz my!”. W TVN24 stworzył „Czarno na białym”. Od października 2012 do stycznia 2015 był gospodarzem poranków w Radiu Tok FM. Od stycznia 2013 do czerwca 2016 współpracował z TVP, gdzie prowadził autorski program „Po prostu”. Był także gospodarzem „Woronicza 17” w TVP Info. Pisał dla tygodników Newsweek i Wprost. W listopadzie 2018 roku dołączył do zespołu prowadzących program „Onet Rano”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tegoroczna edycja „Jutronautów”, czyli flagowego programu „Gazety Wyborczej”, skupia się na wpływie zmian cywilizacyjnych na przyszłość życia codziennego. 7. odsłona akcji pokaże m.in., jak młodsze generacje widzą konflikt pokoleń i przyszłość pracy. Jutronauci 2023 to właśnie ludzie młodzi – naukowcy, biznesmenki i startupowcy,...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br.
Użytkownicy i użytkowniczki oraz przedsiębiorstwa obdarzają Google ogromnym zaufaniem, korzystając z naszych produktów. Tysiące Googlersów pracuje całą dobę, aby tworzyć i egzekwować skuteczne zasady systemu reklamowego, które zarówno zapobiegają nadużyciom, jak i umożliwiają reklamodawcom i wydawcom dalszy rozwój. Praca ta jest niezbędna,...
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.
Nowe narzedzie w  centrum przejrzystości reklam Google
Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764