logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Sokół pokieruje Ooh.pl

  PR 06.12.2021, przeczytano 388 razy

Tomasz Sokół został prezesem zarządu OOH.pl, jednej z największych firm w Polsce zajmujących się wynajmem tablic reklamowych i zarządzaniem kampaniami outdoorowymi. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Jakóbczyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-sokol-pokieruje-ooh.pl,394015,artykul.html

Do zadań nowego prezesa będzie należało m.in. zwiększenie zasięgu sieci OOH.pl i poziomu komercjalizacji nośników reklamowych, a także pozyskanie nowych partnerów do współpracy w regionach. OOH.pl zarządza siecią ponad 5 tys. nośników reklamowych w miastach do 200 tys. mieszkańców, w których mieszka 27,5 mln Polaków. Obok billboardów, citylightów to m.in. ekrany multimedialne w punktach handlowych, pociągach i dworcach oraz nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej.

- Outdoor się zmienia. Coraz częściej łączy świat offline z online i posiłkuje się nowymi technologiami. Ja ten świat doskonale rozumiem, dlatego z dużym entuzjazmem przyjąłem propozycję pokierowania OOH.pl. To jedna z niewielu firm w branży outdooru, która bardzo szybko się rozwija i która od początku działalności postawiła na technologie wykorzystując je m.in. do wynajmu i zarządzania kampaniami reklamowymi – komentuje Tomasz Sokół.

Tomasz Sokół jest doświadczonym menedżerem od blisko 20 lat związanym z branżą reklamową. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym. Posiada duże doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży online z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów.  Realizował także kampanie offline.

Zanim rozpoczął współpracę z OOH.pl pełnił m.in. obowiązki partnera zarządzającego Online Advertising Network, agencji należącej do grupy Cloud Technologies, specjalizującej się w Big Data marketingu. Był współzałożycielem firmy. Od 2011 r. odpowiadał w spółce za sprzedaż i działania new business. Za jego kadencji, firma z sukcesem przeszła transformację w ramach grupy kapitałowej, dostarczając produkty reklamowe w Internecie dla klientów końcowych i agencyjnych.

Wcześniej, przez blisko 7 lat pełnił również obowiązki kierownika biura reklamy w Wolters Kluwer Polska.

Źródło: OOH.pl

www.ooh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige USA LLC z pierwszymi sukcesami na rynku amerykańskim
Rynek innowacyjnych usług wymaga doświadczonego zespołu, dlatego Platige Image, studio obchodzące w tym roku 25-lecie działalności informuje o kolejnych znanych specjalistach, którzy dołączyli do w amerykańskiego oddziału w Manhattan Beach, w stanie Kalifornia. Widoczne są też pierwsze efekty działalności Platige USA LLC. Studio może pochwalić się...
Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy
Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.
Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej. Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje innowacyjne wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych...
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations
8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.
K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764