logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Trojnar: Z TVP do Codemedia

  PR 15.02.2017, przeczytano 947 razy

Tomasz Trojnar z początkiem marca dołączy do zespołu domu mediowego Codemedia. Obejmie stanowisko Communication Director, na którym będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych koncepcji rozwoju Spółki i pozyskiwanie klientów. Do tej pory związany był m.in. z Telewizją Polską i TVN-em.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-trojnar%3A-z-tvp-do-codemedia,31458,artykul.html

Jako Communication Director Trojnar zajmie się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez Codemedia działań. Przez ostatnie 12 lat Tomasz Trojnar zajmował się sprzedażą po stronie telewizji. Najpierw jako Szef Zespołu Sprzedaży w TVN Media, a następnie w TVP pełniąc funkcję Kierownika w Zespole ds. negocjacji i handlu. Do jego zadań należało współtworzenie strategii sprzedaży w Biurze Reklamy, negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i reklamodawcami oraz budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 r. w Lowe GGK/Pan Media Western.

Trojnar jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jego pasją są motocykle, samochody, wycieczki rowerowe i zwiedzanie ciekawych destynacji. Interesuje się historią oraz awiacją.

- Dołączenie Tomka do naszego zespołu to element większej całości. Ostatnie pół roku to dla nas intensywny czas pracy nad nową strategią rozwoju Codemedia. Stawiamy na innowacyjne usługi, które pomagają naszym klientom w jeszcze skuteczniejszym osiąganiu ich celów marketingowych i biznesowych. Wierzę, że doświadczenie Tomka zaprocentuje zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów - dodaje Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764