logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Waligóra i Kinga Barczewska-Pflanz na czele Synthrone

  PR 30.11.2021, przeczytano 470 razy

Tomasz Waligóra odpowiada za rozwój biznesowy Synthrone, podczas gdy Kinga Barczewska-Pflanz skupi się na rozwoju produktu. Z firmą pożegnał się Sławomir Kroczak dotychczasowy dyrektor zarządzający.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-waligora-i-kinga-barczewska-pflanz-na-czele-synthrone,393949,artykul.html

W sierpniu Tomasz Waligóra objął stanowisko managing director products & services w Pathfinder 23. Waligóra jest związany są z Brand New Galaxy od początku istnienia grupy marketingowo-technologicznej, jest również jednym ze współzałożycieli agencji Pathfinder 23. Barczewska-Pflanz, która od października 2020 roku piastuje stanowisko chief product officer w Synthrone będzie w dalszym ciągu odpowiadać za rozwój produktu. Barczewska-Pflanz  z branżą IT związana jest od ponad dziesięciu lat. W 2021 roku znalazła się w- prestiżowym gronie inspirujących kobiet wyróżnionych w raporcie “Strong Women in IT”. Jednocześnie, Dawid Schmidt jako chief technology officer w Synthrone czuwa nad obszarem technologii oraz współodpowiada za dalszy rozwój produktu. Zadaniem zespołu zarządzającego jest wdrożenie efektywnej strategii rozwoju produktu, adekwatnej do zmieniających się potrzeb globalnych klientów. Nowa struktura pozwoli na jeszcze bliższą współpracę i pełną synergię Pathfinder 23 oraz Synthrone, które od kilku lat funkcjonują wspólnie na globalnym rynku E-commerce.

Po pięciu latach z Synthrone pożegnał się jego współtwórca - Sławomir Kroczak, który od listopada 2020 pełnił rolę managing directora spółki. Wcześniej przez 4 lata jako chief technology officer, współtworzył narzędzie, odpowiadając za obszar technologii.

Synthrone to inteligentne rozwiązanie typu end-to-end do zintegrowanej komunikacji marki i analityki w E-commerce. To jak dobrze się sprawdza i jak w efektywny sposób wspiera działania naszych Klientów, jest w olbrzymiej mierze zasługą Sławka. Dziękujemy mu za wkład w rozwój Brand New Galaxy i życzymy dalszych sukcesów – komentuje zmiany Jakub Krawczyk, chief operating officer w BNG.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764