logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Włodarczyk w Sport.pl

  PR 20.11.2019, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

1 stycznia 2020 r. do zespołu serwisu Sport.pl dołączy Tomasz Włodarczyk, dotychczas wieloletni dziennikarz „Przeglądu Sportowego”. Wzmocni dział piłkarski serwisu przed gorącym okresem Euro 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-wlodarczyk-w-sport.pl,384788,artykul.html

Tomasz Włodarczyk w Sport.pl skoncentruje się na piłce nożnej, a także – wraz z Pawłem Wilkowiczem i Michałem Gąsiorowskim – będzie współgospodarzem popularnego cotygodniowego magazynu wideo „Sekcja piłkarska”.

Tomasz Włodarczyk będzie wzmocnieniem działu piłkarskiego Sport.pl, weźmie udział m.in. w intensywnych przygotowaniach redakcji do rozgrywek Euro 2020.

– Tomasz Włodarczyk jest jednym z najbardziej wszechstronnych dziennikarzy sportowych, ze świetnymi kontaktami, z talentem i do zdobywania newsów, i do form reporterskich. Mogę powiedzieć bez żadnej przesady, że w sprawie jego przejścia do Sport.pl porozumieliśmy się w okamgnieniu. Teraz możemy planować przygotowania do Euro 2020 z jeszcze większym rozmachem – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl.

Tomasz Włodarczyk przez ponad 6 lat był dziennikarzem „Przeglądu Sportowego”, a w latach 2013-2018 pełnił funkcję wicenaczelnego tytułu. Wcześniej pracował m.in. w Orange Sport oraz w „Fakcie”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764